TW
0
MADRID B 0
MALLORCA B 0

MADRID B: Diego López (2), Palencia (2), Arbeola (2), Sergio (2), Paredes (2), Juanfran (2), Jotha (1), Javi Garcia (1), Trashorras (1), Jurado (1) i Soldado (1).
Adrián Martín (-) per Trashorras, Adrian (-) epr Jurado i Barral (-) per Soldado.
MALLORCA B: Cabrero (2), Tito (2), José (2), Camacho (1), Campos (2), Souaidy (1), Zazo (1), Rafita (2), Carmona (1), Johan (1) i Guzmán (1).
Enric Pi (1) per Rafita i Miguel Àngel (-) per Carmona.
ÀRBITRE: Hermosilla Alaña (1). Amonestà Paredes, Arbeola, Sergio, Soldado, Trashorras, Tito, Campos, José, Zazo, Rafita, Guzmán, Carmona i el tècnic del Mallorca B, Toni Cazorla. Expulsà amb la targeta vermella directa el jugador vermellenc Camacho en el minut 65.

El líder no va poder superar el Mallorca B dins el seu camp. El conjunt de Toni Cazorla, que no puntuava des del 31 d'octubre lluny del Sitjar, ho va fer en el camp més difícil, el del líder.

Els vermellencs començaren millor, però a poc a poc cediren el terreny al seu rival, que generà ocasions per inaugurar el marcador. El començament va ser molt dubitatiu per part dels dos equips, tot i que els homes de Toni Cazorla semblaven més entonats durant el primer quart d'hora. Tot i això, fou el Madrid B qui disposà de les millors opcions i pogué avançar-se en dues bones ocasions.

A la segona part no hi va haver canvis a cap dels dos equips, tot i que des del principi el Madrid començà atacant amb més intensitat. Soldado es mostrà molt actiu i disposà de les millors oportunitats.

El Mallorca renunciava a l'atac, però malgrat això disposà d'una bona ocasió, després que Carmona xutàs una falta directa a porta que va aturar Diego López.

L'enfrontament es mostrava molt travat, amb moltes faltes al mig del terreny de joc. Finalment, els homes de Toni Cazorla varen aguantar fins al final i aconseguiren rompre una mala ratxa de quatre derrotes consecutives.