El Mallorca fa temps que segueix les evolucions de Melo, com també el València i el Betis, que mitjançant el seu secretari tècnic, Vlada Stosic, s'interessà temps enrere pel futbolista. El Reial Mallorca té així mateix molt avançades les negociacions amb el Celta per la incorporació del migcampsita Jandro. El president del club gallec, Horacio Gómez, ha reconegut ja els contactes amb el club balear. Jandro és una vella aspiració de la secretaria tècnica del conjunt vermellenc, que segueix el futbolista des de quan defensava els colors del filial del València. Com a contraprestació, Delibasic o Perera, o fins i tot ambdós futbolistes, podrien recalar en el club gallec.
D'altra banda, el conjunt vermellenc, mitjançant el representant Alejandro Camaño, intenta també la contractació del migcampista de New Old Boys Guillermo Marino. Es tracta d'un migcampista de caràcter ofensiu, sol·licitat expressament per Cúper. En tot cas, la seva contractació sembla complicada, ja que el futbolista s'ha compromès amb l'Albacete per a la temporada pròxima.
Per un altre costat, el Mallorca està d'acord amb el Newcastle perquè Lauren Robert arribi cedit fins al 30 de juny. L'operació, en tot cas, està pràcticament descartada perquè les pretensions econòmiques del futbolista són massa elevades per al club vermellenc, que està dispost a pagar un milió d'euros com a màxim.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.