Héctor Cúper confia en els nous fitxatges

L'argentí alinearà diumenge De los Santos i Romeo, mentre estudia la possibilitat d'incloure també Iuliano

TW
0


El club ha satisfet en gran mesura les demandes expressades per Héctor Cúper en el mercat hivernal de fitxatges, i l'entrenador argentí confiarà en ells des del primer moment, vist el pobre rendiment de la plantilla en els primers mesos de competició.

Si davant el Deportivo de la Corunya varen ser Gonzalo de los Santos i Yoshito Okubo els qui varen tenir la seva oportunitat ara, amb el davanter japonès lesionat, Cúper cedirà el protagonisme a les darreres adquisicions, com són Bernardo Romeo i Mark Iuliano. El club no havia pogut encara ahir vespre inscriure el futbolista en no haver rebut uns papers del Consolat, però en principi no hi ha d'haver problemes perquè avui es rebin i Romeo pugui ser inscrit per jugar diumenge.

D'aquesta manera, amb De los Santos en l'equip titular, la columna vertebral del Mallorca serà en el Ruiz de Lopera completament distinta del que ha estat fins ara. L'únic dubte que encara pot planejar en el cap de l'entrenador de Chabas és, segons el que es va poder veure en l'entrenament d'ahir, si incloure l'ex de la Juventus en l'onze inicial.

Ahir el central transalpí només va intervenir en la segona meitat del partidet que els vermellencs jugaren contra el filial juvenil, però era lògic tenint en compte que es tractava del primer entrenament de Iuliano en el seu nou club. Ara, amb dos entrenaments més i amb l'avantatge que suposa per a Cúper conèixer bé el futbolista, no és gens descartable que el nou reforç formi a Sevilla parella de centrals amb Iván Ramis, fet que deixaria a la banqueta Sergio Ballesteros.

En qualsevol cas, no seran aquests els únics canvis que es produiran diumenge pròxim contra el Reial Betis. De fet és molt probable que el binissalemer Miquel Àngel Moyà ocupi el lloc de Sander Westervels sota els tres pals. El porter holandès gastà diumenge passat una nova ocasió d'aconseguir la titularitat, cometent una badada que costà el segon gols dels deportivistes.

Això, unit a una millora substancial en la lesió que Moyà pateix a un dels dits, donarà novament el protagonisme a l'internacional espanyol. Qui també perdrà el seu lloc, en aquest cas en el mig del camp, serà Alejandro Campano. El futbolista sevillà, titular en la jornada anterior, cedirà en principi el seu lloc a Jorge López, que tot i no estar gens encertat en la majoria de partits, continua acumulant minuts. Ahir jugà amb els teòrics titulars, i tot fa pensar que també ho farà a l'estadi Ruiz de Lopera.

L'equip realitzarà avui a Son Bibiloni una nova sessió preparatòria i demà partirà en direcció a Sevilla, on diumene afronta a partir de les cinc de l'horabaixa el darrer partit de la primera volta. Tot i que en aquestes altures sembla una missió impossible, l'equip mallorquinista no tindrà més remei que anar a guanyar el partit, ja que la situació, a cinc punts dels llocs de salvació, comença a ser desesperada.