Mark Iuliano ja és a Palma. El central italià arribà ahir vespre a Son Sant Joan, on l'esperava el secretari tècnic del Reial Mallorca, Pep Bonet, qui li donà la benvinguda. «Estic molt content d'estar aquí» foren les primeres paraules de l'alt -1,87 metres- defensa que no dubtà ni un moment a elogiar el seu nou destí futbolístic, «no conec Mallorca però tinc ganes de fer grans coses i de començar a jugar ja, per què no diumenge davant el Betis».
Iuliano, que serà presentat possiblement aquest migdia, ja que l'equip no entrena fins les quatre, es converteix en la quarta incorporació en el mercat d'hivern però amb un diferència respecte a Okubo, De Los Santos i Romeo. L'italià ha rescindit el seu contracte amb la Juventus de Torí i ja és jugador de ple dret del Mallorca pel que resta de temporada i dues més. Així, el Mallorca, que ha dut les negociacions amb la màxima discreció, no ha hagut d'abonar ni un euro.
Iuliano, de 31 anys, explicà «em sent jove i era el moment de provar coses noves, la lliga espanyola és apassionant i tenia ganes de jugar-hi». El defensa, que ha estat en devuit ocasions internacional per Itàlia, confessà que «he demanat referències sobre la lliga espanyola a Di Vaio (valència) i els seus elogis m'han convençut». Iuliano arriba a Mallorca amb un palmarès envejable, ha guanyat 4 escudettos, una Copa Intercontinental, una Supercopa d'Europa, tres Supercopes d'Itàlia i tres subcampionats en la Lliga de Campions amb la Juventus de Torí. A més, amb la selecció fou subcampió de l'Eurocopa de Bèlgica i Holanda el 2000. D'aquesta manera, l'italià es convertirà en un dels futbolistes més guardonats que han vestit la camiseta vermellenca.
Cúper el coneix bé de la seva època italiana i per aquest motiu estava molt interessat a comptar amb els seus serveis, ja que Iuliano és un jugador hàbil, fort i que va molt bé en el joc aeri. Tot i això l'arribada de Zebina li ha tancat les portes de la titularitat a la «Vecchia Signora» i per això ha decidit fer un canvi a la seva trajectòria esportiva.
Amb l'arribada del defensa la competència augmenta en la posició de central però el principal perjudicat serà el valencià Sergio Ballesteros. D'altra banda, el pobler Iván Ramis, un fix en les darreres alineacions, també pot perdre minuts. Avui horabaixa, Iuliano coneixerà els seus companys i ja es posarà a les ordres d'Héctor Cúper per intensificar la seva adaptació a l'equip mallorquinista.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.