Espectacular exhibició del Son Amar

Els mallorquins passaren per damunt de l'Iskra Odintsovo en un partit impecable en totes les línies

TW
0

SON AMAR 3
ISKRA 0
SON AMAR: Jose Luis Moltó, Sebastien Ruette, Stanislav Pochop, Luis Diaz, Falasca, i Antiga. Líber, González. També va jugar Gatin.
ISKRA: Khoroshev, Gortzen, Kazakov, Iakovlev, Melnik i Gorbatxov. Líber, Konstantin Sidenko. També varen jugar Makarov i i Beketov.
ÀRBITRES: Plamen Antonov i Borislav Pobornikov.
PARCIALS: 29-27 (27 minuts), 25-15 (21 minuts) i 25-17 (21 minuts).


Arribà l'Iskra Odintsovo a Palma com el rival europeu més fort amb el qual es trobava el Son Amar i va sortir apallissat i pràcticament fora de la Copa CEV. El conjunt de Vladimir Bogoevski va oferir ahir al mig miler de persones que es donaren cita a les grades de Son Moix una autèntica lliçó de voleibol, en un partit impecable en totes les línies davant el qual els russos no varen poder fer res.

El cas és que el partit començà molt igualat, amb un primer set plagat d'alternatives que acabà amb un avantatge mínim dels locals (29-27). Perdre aquesta primera màniga afectà massa els jugadors entrenats per Sergey Tsvetnov, que es desanimaren estrepitosament i ja no posaren cap oposició en els dos sets posteriors (25-15 en el segon i 25-17 en el tercer).

El pobre bagatge puntuador del conjunt rus (només 59 punts) situa el Son Amar amb un peu i mig en la Final Four que es disputarà a una seu per determinar el pròxim mes de març. Per segellar el seu passi, els de Bogoevski hauran de sumar com a mínim el mateix nombre de punts que els russos en el partit de tornada, que es disputarà el pròxim dimarts a Odintsovo.

Abans d'aquest compromís el Son Amar rebrà en partit de Superlliga l'Orotava, coer de la màxima categoria. El matx es jugarà el pròxim dissabte a les 18:00 hores en el Palau d'Esports de Son Moix, poques hores abans que els palmesans emprenguin viatge cap a terres russes.