TW
0

L'Alcúdia Aracena rep avui, a les 21 hores, en el pavelló d'esports de la localitat en la darrera ronda de la primera volta de la LEB 2 el conjunt català L'Hospitalet. Els àrbitres designats són el català Feixa Ibáñez i el madrileny González Zumajo. Els catalans encara poden disputar la Copa de la LEB 2 a Gandia, guanyant avui l'Alcúdia i perdent, al mateix temps, Drac Inca i Pozuelo.

Els homes de Fede Pozuelo han de guanyar a casa, després de les sorpreses desagradables davant la seva propia afició. Els canvis, entrant Greg Meldrum i Dan Cioffi per Nicolai Iversen i Xavi Ventura, encara no han donat els resultats esperats, sense oblidar que Jason Blair ha mantingut molts de alts i baixos en aquesta primera part de la competició lliguera.

Els homes de Fede Pozuelo recuperaren els punts perduts a casa a domicili del Rosalía de Castro gallec. Resultat, que permet al cinc del Nord de Mallorca mantenir opcions de disputar la fase final per ascendir a la Lliga LEB.

L'adversari, el club català CB L'Hospitalet, durant els anys 40 un dels conjunts punters estatals, es proclamà el 1940 campió d'Espanya, està lluitant per ascendir igualment de categoria. Mateo Rubio, tècnic del cinc barcelonès, ha reforçat la banqueta amb el fitxatge del nigerià Ime Inyang Oduok, un pivot que en la darrera temporada defensa els colors del Fuenlabrada en l'ACB. En els quatre partits disputats amb L'Hospital ha anotat 20 punts i ha agafat 30 rebots, durant els 81 minuts de joc.

Completen el cinc inicial del conjunt català, el base Xavi Puyades, exjugador del Drac Inca, l'escorta Juan Antonio Jobacho, l'aler Carlos Larraz, que defensà els colors de l'Aracena en la EBA 1998/99 i 2001/03 en la EBA i LEB 2, i el pivot ianqui Thomas G. Terrell, que jugà a Mèxic i Bèlgica, abans d'arribar a Espanya, amb el Ciudad de Huelva, la temporada anterior.

Contra el CB Pozuelo, perdent a casa per un ajustat 74-77, destacà, sobretot, el pivot Terrell, amb 18 punts, 13 rebots i una valoració de 25 punts. Entraren en joc el base Cristian Oliva, l'escorta Alex Fomentó, que jugà la temporada 1996/97 amb el Menorca Bàsquet, l'aler David Ausina i el pivot Bernat Luque. En els darrers partits no jugà el pivot Àlvaro Tor, exAracena la temporada passada en la LEB.