TW
0


Héctor Cúper s'enfronta aquesta setmana a un dubte important en no comptar amb cap lateral esquerre natural per cobrir la baixa de Poli, sancionat amb un partit després de veure la seva cinquena targeta groga a La Romareda. El tècnic argentí encara no ha fet cap tipus de prova per saber quin serà l'home que substituirà l'andalús en la visita del Reial Mallorca a Mestalla, però el cert és que les alternatives no són moltes: David Cortés, Iván Ramis, Xisco Campos o Tuni podrien ser els futbolistes que per un dia es transformassin en laterals esquerres.

Finalment, Iván Ramis podria ser una altra de les opcions. El central de sa Pobla ha realitzat dos bons partits davant l'Atlètic de Madrid i el Saragossa i seva continuïtat a l'onze titular pareix garantida. No obstant això, Cúper podrà comptar amb Ballesteros per aquest partit i això el podria fer decidir a reubicar Ramis al lateral i formar així una parella de centrals amb Niño i el mateix Ballesteros. Sigui com sigui, Cúper no té encara res decidit amb l'única excepció que ja és més que necessari que el Mallorca fitxi un lateral esquerre en el mercat d'hivern.

El nom d'aquest darrer es pot descartar fàcilment, ja que si bé amb Benito Floro sí que exercí de carriler per l'esquerra, amb Héctor Cúper sempre ha ocupat la seva posició natural i ha jugat de davanter o interior esquerre. David Cortés, per la seva part, seria una bona opció en cas que el tècnic argentí es decidís a tornar donar una oportunitat a Campos i no volgués canviar el de la pedrera de lloc atesa la seva poca experiència a la Primera Divisió; en aquest sentit, sempre és més fàcil que s'hi adapti l'extremeny -l'any passat hi jugà en alguna ocasió-, que no pas el jove defensa de Binissalem.