Héctor Cúper reconeix que té l'onze clar

El tècnic argentí va sotmetre ahir a una sessió més suau els teòrics titulars del Sánchez Pizjuán

TW
0


Héctor Cúper va reconèixer ahir que té més o menys clar l'equip titular que saltarà demà a la gespa del Sánchez Pizjuán en el seu primer partit oficial amb el Reial Mallorca, encara que reconegué que «tampoc no és que tengui gaires alternatives». Delibasic, Müller, Niño i Marcos Vales són baixa per al partit de Sevilla, i Cúper podria convocar demà els jugadors del filial, que aquests darrers dies s'han entrenat amb l'equip com Carmona -ja ha estat convocat amb el primer equip-, Luciano o Campos.

El tècnic argentí va sotmetre els seus teòrics titulars a una sessió relativament més suau que la resta de jugadors, amb l'única excepció de Poli. Amb l'arribada de Cúper, i el bon rendiment de Tuni en els minuts que li havia donat Benito Floro a les segones parts, la majoria de pronòstics apuntaven el solleric com a titular en detriment de l'andalús. El partit de dijous mostrà el contrari, però Cúper podria no tenir-ho del tot clar i haver aprofitat el darrer tram de l'entrenament d'ahir per acabar de decidir-ho en un exercici basat en el moviment de la pilota.

Poli, emperò, parteix amb un lleuger avantatge per ocupar el carril esquerre en una línia de quatre que completaran la parella de centrals formada per Ballesteros i Iván Ramis i David Cortés per la dreta; Pereyra continuarà com a pivot defensiu lleugerament per davant de la línia defensiva, mentre que al mig del camp es faran més visibles els canvis. Jorge López tornarà jugar per la banda dreta i Arango es manté inamovible per l'esquerra, mentre que Farinós actuarà a la mitja punta per darrere de la parella de davanters formada per Luis García i Perera. Aquest darrer tendrà la seva primera gran oportunitat per demostrar la seva capacitat golejadora i fer-se així un lloc a l'equip.

Una de les obsessions d'Héctor Cúper és construir un equip segur al darrere i evitar els forats entre línies per no encaixar molts gols i poder decidir així els partits en un contracop puntual. L'argentí ha insistit als seus futbolistes a jugar molt tancats en tot moment, deixant poca distància entre línies, i sempre molt atents a ajudar els companys. Cúper ha prestat també especial atenció a les jugades de pilota aturada, conscient que aquestes són cada vegada més en el món del futbol una bona manera de marcar.