En algun moment hi arribà a haver fins a cinc pilots espanyols entre els sis primers classificats de la categoria, si bé al final la situació es va diluir i només Hèctor Barberà (Aprilia) i Jorge Lorenzo (Derbi) es mantingueren en primera línia, mentre que Sergio Gadea (Aprilia) aconseguí el millor resultat de la seva carrera esportiva en uns entrenaments.
El deixeble de Jorge Martínez Aspar deixà clar que el circuit Ricardo Tormo li és propici i que el coneix de dalt a baix, ja que sempre va estar lluitant amb els homes de davant per un lloc en la primera línia de sortida i no ho aconseguí de ben poc, ja que acabà cinquè a 62 mil·lèsimes de l'objectiu. Una cosa semblant succeí a Sete Gibernau (Movistar Honda RC 211 V) en MotoGP, ja que de tot d'una era el millor de MotoGP i s'hagué d'acabar conformant amb la quarta posició, just per darrere de Valentino Rossi, si bé en el seu cas la situació es podria explicar pel fet de centrar-se més en la seva feina de trobar un bon ritme que d'aconseguir una volta ràpida.
Només Daniel Pedrosa (Movistar Honda) se sabé mantenir al capdavant de la classificació de la seva cilindrada en la segona i darrera jornada d'entrenaments previs. Després d'haver aconseguit les poles provisionals en totes les cilindrades al final del primer dia de proves, en el segon només el campió mundial de 250 cc va ser capaç de defensar amb èxit la seva posició davant l'atac dels seus rivals, i això que una vegada més l'argentí Sebastián Porto li ho va posar ben difícil.
Porto va arribar a arrabassar la primera posició en el darrer minut a Pedrosa, però aquest va saber reaccionar per completar el seu gir final amb encert i per una dècima escassa de segon va acabar relegant de nou l'argentí a la segona plaça.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.