Dues medalles mallorquines

Als relleus 4x50 estils, Capó guanyà la plata i Xavi Torres el bronze

TW
0

A l'última jornada amb representació mallorquina en els Jocs Paralímpics d'Atenes, que acaben avui, Xavi Torres (bronze) i Vanesa Capó, amb una plata, sumaren dues noves medalles en la mateixa especialitat, els 4x50 estils. El crono de l'equip masculí va ser de 2:44.65, set segons més que els guanyadors, mentre que les al·lotes del 4x50 femení marcaren un registre de 3:31.47. També en natació, però en 4x100, l'equip espanyol sumà una altra medalla de plata, mentre que Teresa Perales (50 m. lliures) assolí el bronze i Daniel Vidal la plata.

En atletisme, Javier Conde s'endugué l'or en els 5.000 metres, Luis Bullido la plata en els 400 metres per a cecs i Abel Àvila l'or en els 800 metres per a cecs.

Javier Ochoa va aconseguir la medalla d'or a la prova combinada de ciclisme, després que divendres passat guanyàs la cursa en línia i que ahir acabàs en segon lloc a la contra rellotge. El ciclisme va dur tres medalles més per a Espanya en la jornada d'ahir: una d'or, aconseguida per Antonio García, i dues de plata, en mans de Roberto Alcaide i del tàndem format per Christian Venge i David Llauradó.

Cerimònia suspesa  

Els organitzadors dels Jocs Paralímpics varen decidir anul·lar la major part de la cerimònia de cloenda, que tendrà lloc avui, després de la mort en un accident d'autobús de set nins que es dirigien amb la seva classe a Atenes per assistir a les competicions. «L'única part de la cerimònia que es mantendrà serà l'entrada dels atletes, el discurs del president del Comitè Paralímpic Internacional, el lliurament de la bandera als organitzadors de Pequín, i el moment en el qual la flama s'apagui».