RAYO 1
MALLORCA B: Astrada (1), Rafita (0), Campos (0), Jose (0), Camacho (0), Zazo (0), Souaidy (0), Carmona (1), Víctor (1), Enric Pi (1) i Luciano (0).
Sebas (0) entrà per Rafita al minut 40, Javi (0) per Carmona al 61 i Xisco (1) per Zazo al 73.
RAYO VALLECANO: Segura (1), Mario (1), Juan Pedro (1), Ricardo (1), Lima (1), Víctor Via (0), Albiol (0), Geni (1), Jurado (0), Palacios (2) i Iriney (0).
Rojas (0) sortí per Jurado al minut 61, Lago (0) per Geni al 70 i Borja (0) per Palacios al 80.
ÀRBITRE: Rebollo López, català. (1). No va tenir massa problemes. Amonestà els mallorquinistes Campos, Sebas, Javi i Xisco, i els visitants Mario i Ricardo.
GOL:
0-1: Minut 25, Palacios.
INCIDÈNCIES: Unes 1.500 persones acudiren al Lluís Sitjar per presenciar el tercer partit del filial. Entre els aficionats hi havia una quinzena de radicals del Rayo, ubicats al fons, que escalfaren l'ambient a l'inici en aprofitar el minut de silenci en honor del periodista Matias Prats (pare) per llançar insults a la grada.
El Mallorca B continua sense funcionar. Els homes de Toni Cazorla oferiren ahir una imatge decebedora en el seu segon partit a casa i encaixaren un nova derrota davant el seu públic. Tan sols la manca d'encert dels jugadors rayistes de cara a porteria evità que la derrota (0-1) fos més sonada.
El partit, val a dir-ho, no es perfilava gens fàcil per intentar sumar la primera victòria de la temporada, ja que l'equip visitant era un Rayo Vallecano que comptabilitza els seus partits per triomfs "ahir guanyà 0-1 com ja havia fet davant del Fuenlabrada, mentre que en la jornada inaugural ho féu 1-2 contra l'At. Arteixo", i que venia disposat a demostrar la seva superioritat des del primer moment.
El primer quart d'hora de partit es desenvolupà en terra de ningú, encara que les successives badades defensives del Mallorca facilitaren als davanters madrilenys la seva pressió sobre Astrada. Per part del Mallorca, tan sols Carmona, amb un parell d'incursions per la banda, creà perill en aquest primer tram del matx, però en cap no aconseguí sorprendre un Segura que tampoc no tengué massa feina.
A mesura que passaven els minuts, el Rayo anava a més i passà a dominar l'enfrontament, tot i que fou arran d'una nova errada defensiva en un mal rebuig de la defensa quan Palacios, l'home més actiu del conjunt de Carlos Orue, superà Astrada i començà a marcar diferències. El gol atabalà encara més el Mallorca, que tenia moltes dificultats per fer arribar la pilota als peus de Víctor o Luciano, les seves principals bases ofensives.
A la segona part, Víctor disposà de l'ocasió local més clara del partit, però es passà de driblatges dins l'àrea i Segura rebutjà el seu xut. Era al minut 60, i just deu minuts després Geni robà la pilota a la frontal i creà un tres contra u que hauria pogut acabar en el segon gol si la rematada d'Iriney no hagués anat al travesser.
La jugada fou una mostra clara de la desconcentració dels illencs, que ni tan sols no havien baixat a tapar, i a partir d'aquí el matx derivà en un cúmul de pèrdues de pilotes dels locals que el Rayo, incomprensiblement, no sabé aprofitar.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.