El Son Oliva mostra totes les seves credencials al seu públic

Els equips del club palmesà donaren la benvinguda al nou curs

TW
0


El Son Oliva es presentà dissabte al capvespre davant la seva afició. Des de l'escoleta fins a l'equip amateur desfilaren amb la vestimenta oficial i es fotografiaren amb els seus tècnics, que esperen donar aquesta temporada el millor de si mateixos per tal que els nins gaudeixin del futbol.

Alevins, infantils, cadets, juvenils, futbol 7 i futbol 8 foren dels més aplaudits per pares i amics, mentre que l'equip femení, de la Primera Regional, va aixecar una gran expectació. Tots els equips estan patrocinats per la marca Softline. Així mateix, l'aparició més esperada era la de l'equip amateur, que juga al grup B de la Tercera Regional, que enguany es presentà amb ganes de fer una bona temporada i intentar assolir l'ascens.

Tanmateix, el jugador del Reial Mallorca de la Primera Divisió Alejandro Campano va fer un discurs encoratjant tots els nins i nines perquè gaudeixin de la companyonia i de l'esport, i els desitjà sort per a aquesta nova temporada. L'equip amateur estrenarà el curs a casa davant el Felanitx el pròxim 26 de setembre i el primer desplaçament el tindrà a Artà. La lliga, de vint-i-sis jornades, finalitzarà el 10 d'abril.