No guanyaren tots els grans favorits. La Lliga just ha començat i és habitual que a les primeres jornades, quan els equips encara no duen el rodatge propi de la competició, hi hagi resultats un tant sorprenents. Futbolistes acabats d'arribar, falta de ritme... són l'excusa dels poderosos que no aconsegueixen sumar els tres punts.
No és cap sorpresa la victòria del Manacor davant l'Atlètic Ciutadella, malgrat que no és normal que un partit acabi amb un nombre tan alt de gols. El còmode triomf, tot i que s'avançaren els menorquins, ha col·locat el conjunt de Tomàs Gibert com a líder. El Manacor ha fet un gran equip i, a més, compta amb dos homes de contrastada vàlua dins aquesta Tercera. Marcos Mendes i Anselmo marcaren tres gols cada un i omplen d'arguments els que situen els de Joan Barceló a la zona més noble.
El Santanyí va saber aprofitar les facilitats que li oferí el Portmany per sentenciar el matx. Reaccionaren els visitants, que arribaren a fallar un penal, però es quedaren sense puntuar.
L'Eivissa és un dels equips confeccionats per estar a la part més alta de la classificació. Els de les Pitiüses guanyaren el Montuïri a Can Misses, però només aconseguiren imposar-se a la segona meitat.
El Vilafranca patí de valent per acabar vencent el Binissalem (2-0). El conjunt de Tolo Ramon, a pesar de tenir superioritat numèrica des del minut 40 per l'expulsió de Salas, no va encetar el marcador fins que arribà el darrer tram.
El Sóller, amb Miquel Bestard a la banqueta, s'ha modernitzat. El conjunt que presideix Andreu Gelabert aconseguí guanyar dins el sempre complicat camp de Los Pinos a l'Alaior (2-3). Cantos, amb dos gols a la segona meitat, fou el botxí dels menorquins.
La UE Poblera guanyà dissabte al Coll i se situa així també en el privilegiat grup d'equips que començaren sumant els tres punts.
Un dels resultats sorpresa de la jornada fou l'empat entre el Campos i la Penya Esportiva Santa Eulària. El conjunt de Tomeu Obrador disposa de futbolistes de qualitat per al retorn a Tercera, però els eivissencs són favorits en qualsevol camp.
L'Sporting Maonès, un equip format amb molts futbolistes de la Península, just va poder empatar ahir dins Inca davant un bon Constància. Els menorquins és segur que seran a la zona alta de la classificació, però encara tenen molta feina per endavant. En tot cas, deixaren detalls de qualitat a Inca.
Un dels partits més igualats de la jornada fou el que disputaren dissabte Arenal i Atlètic Balears, que acabà amb empat sense gols. Tampoc no es va moure el marcador en el duel entre el Platges de Calvià i el Ferrioler jugat a Magaluf. Igualaren en desencerts en un matx per oblidar.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.