Rússia venç clarament i les espanyoles acaben setenes

TW
0

Rússia va revalidar la medalla d'or que ara fa quatre anys va conquistar a Sidney. Les russes aconseguiren un ampli avantatge sobre el segon classificat, Itàlia, que debuta en el pòdium olímpic en qualsevol de les disciplines de gimnàstica rítmica.

Per la seva banda, les espanyoles acabaren en setena posició. Les deixebles de Rosa Menor obriren la seva actuació amb l'excercici de cintes, estigueren més sèries que a la classificació i donaren una millor imatge.

A l'exercici de pilotes i arcs, les espanyoles no estaren tan encertades i la seva classificació a la segona rotació fou inferior (22.950), per això la lluita per les medalles era pràcticament impossible.

L'equip format per Marta Linares, Isabel Pagán, Bárbara González, Nuria Velasco, Carolina Rodríguez i Sonia Abejón és molt lluny de l'equip que a Atlanta guanyà l'or, però es tregueren l'espina de la mala actuació de Sidney, on no es classificaren per a la final.

En general, les russes, les millors dels dos exercicis presentats a la final, sumaren 51,100 punts, per 49,450 de les italianes i 48,600 de les búlgares, que varen guanyar el bronze.