ESPANYA: Hombrados, Belaustegui (5), Dujshebaev (1), Lozano (4), Hernández (1), Juancho Pérez (3), Juanín García (5). També jugaren Barrufet, Entrerríos (2), O,Callaghan (3), Colón (4), Romero (7, 1p), Uríos (2) i Ortega (4, 1p).
ESLOVÈNIA: Lapajne, Kozlina (1), Kastelic (3), Tomsic (7), Pajovic (7), Brumen (3), Zorman (1). També jugaren Kavticnik (4), Ostir, Zvizej (2) i Vugrinec
ÀRBITRES: Ullrich i Lemme (Alemanya). Sancionaren amb exclusió a Colón i Juancho Pérez -en dues ocasions- per part d'Espanya i Kozlina, Tomsic i Brumen per part d'Eslovènia.
PARCIALS CADA CINC MINUTS: 4-4, 8-5, 10-9, 10-11, 15-13 y 18-15 (descans) 20-17, 24-18, 30-20, 33-23, 35-25 i 41-28.
La selecció espanyola resolgué amb contundència el partit davant Eslovènia, en el qual es veié obligat a realitzar un treball especial durant el primer temps, però en què fou absolutament superior després del descans, i ja pensa en Croàcia, equip amb el qual es jugarà diumenge la primera posició del grup.
El partit tengué alternatives. En la primera meitat, les forces estigueren equilibrades, però a la represa, l'excel·lent treball defensiu de l'equip donà peu a la victòria més contundent d'Espanya en el torneig, amb 41 gols a favor.
La primera meitat començà a molta velocitat com a conseqüència del ritme que li imprimí al joc l'equip eslové que sense punts en la classificació, volia jugar-se la seva darrera carta per no arribar a l'últim partit sense opcions d'entrar als quarts de final.
No era el joc que li convenia a Espanya, que cercava un partit de transició cap el matx final del grup contra Croàcia. Els homes de César Argilés es veren obligats a respondre a l'intensitat del joc dels eslovens i a mitjans del primer temps fins i tot hagueren d'afrontar un 10-12 advers. Quan el partit arribà al descans, la selecció ja havia reaccionat amb un 18-15, que reflectia la superioritat de l'equip espanyol. El partit es resolgué definitivament en el primer quart d'hora del segon temps, quan Espanya, amb una bona defensa, donà el cop definitiu.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.