TW
0

El mallorquí Carlos Moyà es va classificar per als octaus de final del Masters Series de Toronto després d'eliminar sense dificultats al nord-americà Alex Bogomolov. Moyà va ratificar que és un dels principals favorits a guanyar el torneig canadienc, en un partit que li va resultar molt senzill, i que resolgué en només dos sets, amb parcials de 6-4 i 6-3. El tennista nord-americà no va plantejar massa oposició, superant en tot moment a qui parteix com a quart cap de sèrie.

En la jornada anterior, matinada del dimecres hora d'aquí, va caure eliminat el manacorí Rafel Nadal. Tot i que surt de la seva llarga lesió i que davant tenia un dels millors jugadors del món, Nadal li va plantar cara en tot moment a Lleyton Hewitt. Finalment, però va acabar perdent en tres sets.

També en la jornada d'ahir va jugar Ferrer, tot i que en aquest cas sense gaire sort, perquè en cap moment va demostrar tenir opcions de guanyar el seu partit davant l'alemany Kiefer, que dominà el matx des del primer set, però que en el segon jugà encara amb més contundència deixant un marcador final de 6-3 i 6-1.

Davant el nové cap de sèrie del torneig, el manacorí Rafel Nadal va començar amb un tennis sòlid i sense donar opcions, el que li va servir per dur-se el primer set per 6-1. No obstant això, l'australià va acabar despertant del seu mal començament i es dugué la victòria en les dues posteriors mànigues, per 6-4 i 6-2.

Tornant a la jornada de dijous, el tennista lleidetà Tommy Robredo va caure eliminat a la segona ronda del Masters Series de Toronto davant l'argentí Juan Ignacio Chela per 6-4 i 6-0. Durant el primer set el català va plantar cara al seu rival, però en el segon Chela jugà amb molta més intensitat i guanyà ràpidament, deixant a Robredo en blanc. L'argentí, cap de sèrie 16, s'enfrontarà en octaus de final al màxim favorit i campió del torneig l'any passat, el nord-americà Andy Roddick, que va derrotar a l'espanyol Feliciano López per 6-3 i 7-6 (5).

El partit se li va escapar en el toledà en tan sols dos punts. Però la treta de Roddick tornà a ser una vegada més definitiva. El tennista d'Omaha va convertir tretze directes i no va cedir més que un punt de ruptura que Feliciano no encertà a convertir. La sorpresa va venir marcada per l'eliminació d'Andre Agassi, que va caure davant de l'alemany Jurgen Melzer.