El jutge de Primera Instància número 54 de Madrid, Enrique Jesús Bergés de Ramón, desestimà la mesura cautelar sol·licitada per Lorenzo Sanz en el sentit de suspendre la regulació de l'exercici del dret de vot per correu en les eleccions a la presidència del Reial Madrid.
El jutge admeté «en part» el recurs de Sanz acordant la mesura cautelar, «consistent en un requeriment de cessació immediata de la captació de recollida de vot per correu iniciada per la candidatura encapçalada per Florentino Pérez». Així, no tindran validesa els sufragis per correu recollits des del moment de l'emissió de la sentència per a les eleccions que tindran llo el pròxim dia 11.
El procediment s'inicià quan Sanz instà el magistrat a la suspensió del vot per correu, que fou aprovat per la Junta de Gestió Electoral, com també l'aturada immediata de la seva captació i recollida iniciada per Florentino Pérez, argumentant que no captava el vot just a les oficines electorals.
El jutge Bergés de Ramón argumenta la seva decisió de desestimar la mesura de suspensió perquè la considera «excessiva, ja que suposaria privar del seu dret de vot un gran nombre de socis...».
D'altra banda, el candidat Arturo Baldasano anuncià que continua endavant amb el seu propòsit d'impugnar els comicis i anuncià la presentació d'un recurs davant la Comissió Jurídica d'Esports de la Comunitat de Madrid a fi de demostrar que les normes del vot per correu «no s'ajusten a la legalitat». Continua, doncs, la polèmica.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.