TW
0


El tennista mallorquí Carles Moyà partirà com a primer cap de sèrie en el Torneig de Baastad, puntuable per al circuit ATP i amb una dotació de 375.750 euros, amb la intenció de tornar a aixecar el trofeu que ja conquerí l'any 2002.

Al costat del mallorquí destaca la presència de Roger Federer, primer favorit, i del català Tommy Robredo com a cinquè preclassificat. L'argentí Gastón Gaudio, guanyador aquesta temporada de Roland Garros, fou designat segon favorit, mentre que el seu compatriota Mariano Zabaleta, guanyador l'any passat, partirà com a vuitè favorit.

D'altra banda, Juan Carlos Ferrero partirà com a segon cap de sèrie en el Torneig de Baastad. A part del d'Ontinyent, la terra batuda suïssa tindrà també la presència dels espanyols David Ferrer, David Sánchez i Albert Costa.