TW
0


Amb la primera etapa en línia del Tour de França 2004, disputada ahir entre les localitats belgues de Lieja i Charleroi, es va posar en marxa la caravana publicitària de l'equip ciclista Illes Balears, que durà el nom de l'Arxipèlag a tots els indrets per on passi la ronda gal·la.

La infraestructura que el Govern ha posat en marxa per a les tres pròximes setmanes inclou dos vehicles descapotables, dues assafates illenques, dos conductors francesos experimentats en el funcionament de la caravana del Tour, i 200.000 pilotes de platja amb el logotip Illes Balears i amb la direcció d'internet www.illesbalears.es.

Aquesta aposta per la pilota de platja com a element per transmetre la imatge de l'Arxipèlag es basa en la idea que aquest element s'identifica amb les vacacions, el turisme i la diversió, una valors que les Illes Balears volen transmetre amb la caravana publicitària del Tour. A més, s'hi ha pensat com a producte fàcil d'usar i de guardar, i amb una gran visibilitat televisiva a les carreteres, una vegada que els aficionats les inflin. Cada una de les illes s'ha destacat amb un color identificatiu, segons el logotip d'Illes Balears, de manera que sempre damunt un fons blanc hi ha 50.000 pilotes vermelles, 50.000 de blaves, 50.000 de verdes i 50.000 de vermelles. Així mateix, es repartirà un total de 4.000 gorres blanques, dividides en quatre grups de mil, amb el logotip de cada una de les quatre illes.

La caravana publicitària del Tour de França, que durant les tres pròximes setmanes seguirà el recorregut dels ciclistes, inclou 220 vehicles promocionals i 600 participants, amb més de quinze milions d'espectadors presencials. La caravana completa es torba més de 45 minuts a passar per cada punt previst.