TW
0

El davanter suec Henrik Larsson, que ahir horabaixa va passar la revisió mèdica prèvia al seu fitxatge pel FC Barcelona i la presentació oficial del qual com a nou jugador barcelonista és prevista per avui dematí, va assegurar que li agrada «tot» del Barça i es va confessar admirador del joc de l'època deDream Team i, sobretot, de jugadors com Ronald Koeman, Hristo Stoitkov i Michael Laudrup.

«Estic molt content de venir aquí. El Futbol Club Barcelona ha estat sempre un dels meus equips favorits. Està molt bé ser finalment aquí present. A partir d'ara podrem superar qualsevol contratemps», va explicar Larsson, en una entrevista concedida al lloc web oficial del club barcelonista en la seva arribada a Barcelona, on formalitzarà el seu fitxatge pel conjunt blaugrana després d'acabar el contracte amb el Celtic de Glasgow.

«M'agrada tot del Barça. És un club de masses, amb molts de fans, és un gran equip. La seva història també em crida l'atenció. Record quan era petit i solia mirar els jugadors del Barça: m'agradaven Koeman, Stoitkov, Laudrup... Era fantàstic veure aquell futbol», afirmà el veterà golejador suec, referint-se al joc de l'anomenat Dream Team de l'època de Johan Cruyff.

Larsson, que es converteix ara en el segon jugador suec de la història del Barcelona després del defensa Patrik Andersson, va expressar a més la seva ambició per aconseguir èxits en aquesta nova etapa de la seva carrera. «Sempre que jugues en un gran club com aquest, vols guanyar títols. Esper que pugui ser així, encara que som conscient que és una competició difícil», va comentar.

Per altra banda, els socis del Barcelona podran a partir de demà dijous aconseguir la seva entrada per al Joan Gamper, que es disputarà el pròxim 25 d'agost i enfrontarà el Barça amb l'AC Milà a l'estadi del Camp Nou.