Serra Ferrer: «És un gran projecte esportiu»

El mallorquí fou presentat ahir com a nou entrenador del Betis

TW
0

Llorenç Serra Ferrer, que ahir fou presentat com a nou tècnic del Betis -al qual torna després de set anys- assegurà que ara hi arriba «amb més responsabilitats» perquè coneix millor el club i l'afició.

El tècnic mallorquí, en una multitudinària roda de premsa, assegurà que la seva decisió de fitxar un altre cop pel Betis es fonamenta en «el projecte esportiu» i en «la il·lusió» tant del president com seva per tornar a un club del qual guarda «un record boníssim» després de la primera etapa.

El número 1 de la llisa de tècnics del Betis, segons Manuel Ruiz de Lopera, hi estarà vinculat una temporada, amb opció a una altra d'acord amb determinats objectius, segons el president. En tot cas, Serra Ferrer matisà: «No s'han especificat, perquè pot ser que l'equip quedi en zona de Lliga de Campions i jo no continuï o que quedem entre els deu primers però la meva feina no complagui el club».

A més de l'oferta del Betis, Serra Ferrer assegurà que en tenia una del Celta, que rebutjà per qüestions esportives, «i d'altres equips». El preparador puntualitzà que no ha demanat al president cap jugador «perquè ell és una personal molt agraïda al club i als aficionats bètics», a més de reconèixer que el conjunt andalús, segons el seu parer, «té una plantilla molt bona». Així, assegurà que «el Betis no fitxarà per fitxar».

«De tota manera, pens que l'equip és susceptible de millores, però el que no farem serà precipitar-nos. Si ve cap jugador serà de qualitat contrastada i amb una alta exigència del club», afegí. Ajudarà a Serra Ferrer el preparador físic Pep Alomar -que també l'acompanyà en la seva etapa anterior. A més, tindrà la col·laboració del metge Tomás Calero i el recuperador físic Carmelo Del Pozo.

Així mateix, suggerí la possibilitat que Cañas -jugador que acaba contracte enguany amb el Betis- i el canari Alexis Trujillo -que fou jugador en la seva època anterior a l'entitat blanc-i-verda- pugui figurar en el seu cos tècnic perquè «tothom que ho vulgui hi té un lloc».

«Cañas ha demostrat la seva professionalitat i el seu amor pel Betis i per això he de parlar amb ell, com fan els amics», indicà Serra Ferrer. Quant a la possibilitat de traspassar Joaquín Sánchez, declarà: «La plantilla és molt bona, però el més important no és Joaquín sinó el Betis. Intentaré que la figura sigui el Betis. Joaquín és un jugador magnífic que ocupa el lloc que es mereix».