TW
0

El tècnic Claudio Ranieri, presentat ahir com a entrenador i director esportiu del València, confessà que quan rebé l'oferta del club de Mestalla no dubtà a acceptar-la: «Hauria vingut nedant», assenyalà. Ranieri, de 52 anys, comença avui la seva segona etapa com a entrenador del València -ha firmat per tres anys- després d'haver dirigit l'equip de setembre del 1997 a juny del 1999 i de guanyar la Copa del Rei.

«Quan el València em va cridar els vaig dir que tornaria nedant si feia falta. Sempre he tingut en el meu cor el València, la il·lusió de tornar a ca meva. Vaig deixar aquí una carretera i ara hi he trobat una autopista», manifestà Ranieri, que lloà la feina d'Héctor Cúper i de Rafa Benítez.

Acompanyat pel president del València, Jaume Ortí, Ranieri avançà la seva pretensió de «no vendre jugadors» de la plantilla actual i puntualitzà el seu propòsit de «millorar-la». «Millorar les coses gairebé perfectes és difícil. Amb l'ajuda de tots es pot aconseguir», indicà.

En aquest sentit, el tècnci, que dilluns rescindí el seu contracte amb el Chelsea anglès, club que ha dirigit durant els quatre darrers anys, assenyalà que té una relació molt bona amb els membres de l'actual secretaria tècnica -Eduard Macià, Pep Claramunt o Miguel Àngel Bossio-, amb els quals treballarà com a director esportiu.

«El València ha fet coses perquè té un bon club i l'ha continuat millorant. Estic d'acord amb els tècnics. Me n'han comentat molts d'aspectes, però ja ho sabia tot del València, perquè en realitat no he deixat mai aquest club. El més important és fer pinya i anar tots en el mateix vaixell», considerà.

Ranieri, a qui la setmana vinent acompanyaran ja els seus tres ajudants habituals, rebé de mans dels president una camiseta del València amb el seu nom a l'esquena i s'hi deixà retratar durant alguns minuts davant una vintena de fotògrafs i 13 càmeres de televisió que immortalitzaren l'acte.