L'equip titular de la selecció espanyola marcà les diferències en el partit d'ahir enfront dels suplents, derrotats (6-1) sota la mirada d'Iñaki Sáez, que no es perdé cap detall del que succeí durant els 50 minuts de partit. Era la primera prova seriosa en els set dies d'entrenament que du la selecció a la concentració de la Ciudad del Fútbol de Las Rozas. Els titulars, amb l'onze del tot decidit després d'allò presenciat ahir, no desaprofitaren l'oportunitat de deixar clar que serà difícil que perdin el lloc.
L'equip titular l'integraven Casillas; Puyol, Raúl Bravo, Helguera, Marchena; Albelda, Baraja; Etxeberria, Vicente, Raúl; i Morientes. En el suplent hi jugaren Cañizares; Gabri, Capdevila, Juanito, César; Xabi Alonso, Xavi; Joaquín, Luque, Valerón; i Fernando Torres. A la segona meitat, Cañizares substituí Casillas en l'equip titular i Aranzubia jugà amb els suplents. Els gols foren obra de Morientes (2), Etxeberria (2), Raúl, Baraja i Fernando Torres per als suplents.
Ja en la primera part el partit quedà resolt: dos gols de Morientes, un de Baraja i un altre d'Etxeberria marcaren la pauta d'aquest duel entre ambdós equips. Amb 4-0 en el marcador, a la segona meitat el joc baixà un poc, malgrat que encara faltava per veure allò millor del matí. Primer amb un gol de traca i mocador de Raúl, que després d'un gran control va quedar davant d'Aranzubia i marcà amb un globus.
I després un altre gol esplèndid de Fernando Torres, el millor del conjunt suplent i que dia rere dia posa les coses difícils a Iñaki Sáez. El futbolista atlètic agafà la pilota a mitjan camp, superà per velocitat tota la defensa i va batre Cañizares per baix en la seva sortida. El valencianista rebé cinc dels set gols del partit. El 6-1 el firmà un altre pic Etxeberria i Aranzubia aturà un penal a Vicente.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.