El Jovent va ser el seu pitjor enemic

Al Real Canoe li bastà aprofitar les errades de les jugadores d'As García per vèncer

TW
0

JOVENT 55
REAL CANOE 73
NACEX JOVENT: Juanes (21), Donaire (8), Peña (10), Vilouta (9), Viñuela (9) -cinc inicial-, López i Suau.
9/16 tirs lliures, 20/55 llançaments de dos punts, 2/20 de tres, 31 rebots (20 d'ofensius), 5 assistències, 21 pilotes perdudes i 17 faltes personals comeses. Eliminada: Judith Viñuela.
MOTIVA REAL CANOE: Sánchez /12), Ruiz (19), Gómez (17), García (22), Sánchez -cinc inicial-, Bargalló (3), Alvarado i López.
10/13 tirs lliures, 24/39 llançaments de dos punts, 5/11 de tres, 30 rebots, 12 assistències, 23 pilotes perdudes i 18 faltes personals comeses. Sense eliminades.
MARCADOR (cada cinc minuts): 12-9, 17-21, 20-29, 26-39 (mitja part), 30-44, 36-54, 43-60 i 55-73 (final).
ÀRBITRES: els catalans Tortella i Pla. Actuació regular.
INCIDÈNCIES: Més de mil espectadors al Germans Escales. La batlessa Catalina Cirer; el director general d'Esports, Pepote Ballester; i el responsable d'Esports de l'Ajuntament, Rafel Duran, entre altres, acompanyaren el president del Jovent Jaume Palau a la tribuna.

El Jovent jugà molt pressionat, amb la intenció de no decebre els aficionats, i tot li va sortir al revés. Les d'As García realitzaren un dels pitjors partits de la temporada, donant moltes facilitats al Motiva Real Canoe.

El conjunt mallorquí, en el qual només Sonia Juanes va tenir una actuació destacada, dominaren els rebots, però no en tragueren profit, sobretot dels ofensius (20 contra 5), i tingueren un pecrentatge baix en tirs de camp, només 22 de convertits en 75 intents, amb 2 de 20 en tirs de tres.

La mexicana Erika Gómez, MVP de la Lliga regular, es mostrà pletòrica en els rebots (12 en total), però va estar ben marcada per Sandra Peña. Laura García, secundada per Saray Ruiz, s'imposà als sistemes defensius preparats per les de sa Indioteria.

Les absències de Gloria Jabega i de Vanessa Picalla, aquesta darrere amb febre, es notaren i impediren les rotacions habituals del cinc de García. El matx quedà sentenciat després del primer quart, ja que les madrilenyes obriren una gran escletxa al marcador. Ara l'eliminatòria es complica molt per al Jovent, obligat a guanyar dos partits a Madrid.