El Depor condemna el Celta al descens
Només una derrota de l'Espanyol els deixaria alguna porta oberta per salvar-se
La Corunya16/05/04 0:00
DEPORTIVO 3
CELTA 0
DEPORTIVO: Munúa, Héctor, Andrade, Pablo Amo, Capdevila, Sergi, Duscher, Munitis, Héctor, Andrade, Valerón, Fran i Pandiani.
Amavisca entrà per Valerón en el minut 46, Iván Pérez per Pandiani en el 67 i Víctor per Fran en el 83.
CELTA: Cavallero, Velasco, Méndez, Berizzo, Sylvinho; Borja Oubiña, Luccin, Giovanella, Edú, Mostovoi i Milosevic.
Gustavo López entrà per Giovanella en el minut 43, Àngel per Mostovoi en el 46 i Pinilla per Milosevic en el 68.
ÀRBITRE: Lizondo Cortés, del Col·legi valencià. Expulsà amb vermella directa Berizzo (minut 82) i amonestà Sylvinho i Méndez, del Celta.
GOLS:
1-0: Minut 13, Sylvinho, en pròpia porta.
2-0: Minut 24, Pandiani.
3-0: Minut 26, Munitis.
També a Illes Balears
- Un centenar de vehicles de mercaderies amb destinació a les Balears estan retinguts a València i Barcelona
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- Denuncien diverses irregularitats en la gestió de la Policia Local de Calvià
- Aproven tres borses de feina a l'EMT Palma amb l’exigència del B2 de castellà i l’exclusió del català
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.