TW
0

DEPORTIVO 3
CELTA 0
DEPORTIVO: Munúa, Héctor, Andrade, Pablo Amo, Capdevila, Sergi, Duscher, Munitis, Héctor, Andrade, Valerón, Fran i Pandiani.
Amavisca entrà per Valerón en el minut 46, Iván Pérez per Pandiani en el 67 i Víctor per Fran en el 83.
CELTA: Cavallero, Velasco, Méndez, Berizzo, Sylvinho; Borja Oubiña, Luccin, Giovanella, Edú, Mostovoi i Milosevic.
Gustavo López entrà per Giovanella en el minut 43, Àngel per Mostovoi en el 46 i Pinilla per Milosevic en el 68.
ÀRBITRE: Lizondo Cortés, del Col·legi valencià. Expulsà amb vermella directa Berizzo (minut 82) i amonestà Sylvinho i Méndez, del Celta.
GOLS:
1-0: Minut 13, Sylvinho, en pròpia porta.
2-0: Minut 24, Pandiani.
3-0: Minut 26, Munitis.

El Deportivo de la Corunya deixà ahir vespre el Celta amb un peu i mig a Segona Divisió després d'endossar-li un 3-0 en el partit que tancava la campanya dels blanc-i-blaus a Riazor en aquesta campanya. Ara, els de Vigo han d'esperar que l'Espanyol no derroti avui el Mallorca per arribar amb opcions a la darrera jornada.

En la primera meitat, els locals deixaren el partit vist per a sentència aconseguint els tres gols abans de mitja hora de partit, obra de Sylvinho en pròpia meta, Pandiani i Munitis. El Celta, que es va veure sorprès per l'ímpetu dels locals, se sentí en tot moment ofegat per la pressió.

Ambdós equips iniciaren el xoc amb la intensitat pròpia d'un derbi de la màxima revalitat, però l'excés de ganes provocà que hi hagués molt poca fluidesa de joc, sobretot en el cas del Celta, que pareixia asfixiat de tant com es jugava en aquest partit.

Els de la Corunya agafaren el domini de l'esfèrica i decidiren dur el pes del partit. També hi contribuí el fet que la sort no afavoria el Celta, ja que gairebé en la primera arribada amb perill a la porteria defensada per Cavallero, el Deportivo va començar a decantar el resultat al seu favor.

Fran envià una centrada enverinada al cor de l'àrea amb tanta mala sort per a les aspiracions cèltiques que l'esfèrica, després de pegar en Sylvinho, entrà a la seva pròpia porteria.

El gol deixà molt tocat l'ànim dels visitants i facilità les coses als blanc-i-blaus, que començaren a manejar el partit al seu antull i a dur amb claredat el perill a la porteria visitant. Així, primer Pandiani i després Munitis ho deixaren tot dat i beneït i el Celta desolat, de veure que les portes de la permanència se li tancaven.