Pereyra afirma que el tema de les 'primes' a tercers no li treu la son.

TW
0

El migcampista argentí del Reial Mallorca, Guillermo Pereyra, igual que la resta de la plantilla, té pressa per acabar els deures i aconseguir l'objectiu de la permanència, de la qual només els separen les matemàtiques. «Ens queden dos partits i els volem guanyar i acabar la Lliga el més amunt possible. No està tot resolt i pel nostre cap només passa la idea de continuar sumant punts i assegurar la permanència el més aviat possible», assegurà el futbolista en la roda de premsa d'ahir.

L'exjugador del River Plate afirma que gràcies a les últimes victòries la plantilla vermellenca ha recuperat la confiança i es respira una major tranquil·litat en el vestidor. «Haver obtingut tres resultats positius ens ha posicionat una mica millor a la taula i ens ha donat oxigen. La nostra situació ara és millor que la d'altres equips i això es nota en el grup i en la manera d'afrontar els partits. Hi ha més confiança i positivisme».

Pereyra reconegué que l'equip és conscient que un sol punt davant l'Espanyol donaria la salvació matemàtica a l'equip, però avisà que «és perillós especular amb l'empat. En el nostre camp i davant la nostra afició només podem sortir a guanyar, encara que en aquesta ocasió, sabent que un punt ens basta per assolir l'objectiu de la permanència, no serà necessari arriscar tant».

El migcampista vermellenc afirmà que a la zona baixa de la taula les coses estan molt complicades i no s'atreví a donar un pronòstic sobre els dos equips que acompanyaran el Múrcia en el descens a Segona. «La lluita per sortir de la zona de descens és molt gran i la situació és molt complicada, ja que hi ha molts equips implicats. Nosaltres hem après a conviure amb el perill i gràcies als últims resultats afrontam una recta final de campionat una mica més traquils que altres clubs. El Valladolid, que ha estat un dels últims equips en caure en zona de descens ho té bastant complicat per sortir-se'n, però també hi ha altres candidats al descens i per a tots serà una lluita molt difícil».

Per altra banda, Pereyra no vol sentir parlar de les famoses 'primes', la rumorologia sobre les quals es dispara quan la Lliga afronta la seva recta final i encara hi ha coses en joc. El calendari ha volgut que el Mallorca sigui finalment jutge i part en el tram decisiu del campionat, ja que li resta enfrontar-se amb l'Espanyol i el Celta i això el situa, sense voler-ho, en l'ull de l'huracà en tot aquest tema. «Per a mi les primes és una qüestió secundària. Nosaltres només volem fer bons partits i salvar-nos. És un tema del qual és parla molt i jo no sé ben bé com va, però n'estic gaire pendent. Nosaltres som professionals, tenim un sou i ens paguen perquè facem les coses bé i guanyem. No necessitam doblers de fora».

Finalment, Pereyra també tengué paraules de record per a la gran victòria aconseguida dissabte passat al Santiago Bernabéu davant el Reial Madrid. «És un camp impressionant i haver guanyat allà i en la forma com ho férem és molt gratificant. Etoo féu un excel·lent partit i es mereix tots els elogis que rep. És un gran jugador i lamentablement no sé si el tendrem molts de temps més amb nosaltres. En qualsevol cas gaudirem amb el seu joc el temps que li quedi en el Mallorca».