El FC Barcelona es juga en la seva visita a Balaídos les seves opcions de continuar aspirant al títol de Lliga, i afronta l'oportunitat de desbancar del segon lloc el Reial Madrid, que té a només un punt de distància. Per la seva banda, l'equip gallec, penúltim del Campionat però a un sol punt de la permanència, esprem les seves possibilitats de conservar la categoria quan manquen dues jornades per el final.
Els blaugranes arriben a Balaídos amb l'objectiu de continuar la gran ratxa de resultats que els ha donat esperances de guanyar la Lliga. El triomf suposaria la seva quarta victòria consecutiva i la divuitena jornada seguida sense perdre. El Barça, que du dues temporades consecutives perdent a Vigo (2-0 i 2-1), empatà en l'anterior (3-3) i no guanya en aquesta ciutat des de fa quatre campanyes (0-2), afronta el partit amb les baixes per lesió de Ricardo Quaresma, Carles Puyol i Luis García, i podria repetir l'onze que golejà l'Espanyol (4-1) amb Phillip Cocu una altra vegada a l'eix de la defensa al costat del jove Oleguer Presas.
Un triomf dels catalans els situaria de manera provisional en zona d'accés directe a Lliga de Campions, i de passada serviria al Mallorca per rebre una bona notícia, just abans de sortir a la gespa de l'estadi Santiago Bernabéu. S'ha de recordar que aquests dos partits són els únics que s'avancen a la jornada de dissabte. La resta es jugarà demà, amb moltes coses encara per decidir tant a la part baixa com en els llocs d'accés a la UEFA.
El partit que més interessarà els aficionats illencs serà el que jugaran a Montjuïc l'Espanyol i el Deportivo. Tot i la contundent derrota davant el Barcelona de la setmana passada, els homes de Luis Fernández es troben en un bon moment de joc i reben un Deportivo poc motivat després de caure a la Lliga de Campions i ja sense opcions en el Campionat domèstic.
Un altre enfrontament que s'haurà de tenir molt en compte serà el del Nuevo José Zorrilla. El Valladolid hi rebrà la Reial Societat, sabent que una derrota probablement el situaria en llocs de descens. Els castellans perderen la setmana passada davant del Múrcia i ja han quedat sense marge d'error.
A més, el Saragossa rebrà a La Romareda un Osasuna que ja s'ha autodescartat de la lluita per la UEFA després de perdre els tres darrers partits, de manera curiosa davant rivals que s'estan jugant la permanència amb el Mallorca.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.