Però ara, l'absència per sanció de Poli i per lesió de Xabier Olaizola tornaran a obrir previsiblement les portes de l'equip a un jugador que assumeix la seva nova situació amb resignació. Per a Edu Moya, «és dur sortir tan dràsticament de l'equip quan has gaudit de minuts, però en el moment en què ens trobam el menys important és la situació personal dels futbolistes, sinó que hem de pensar en el conjunt i fer feina per treure endavant els pròxims partits».
El defensa, que ha alternat indistintament les demarcacions dreta i esquerra de la rereguàrdia, no creu que això li hagi perjudicat, sinó que més bé al contrari, «hem pot ajudar a desenvolupar una de les meves virtuds com és la polivalència». Tot i que no creu haver estat el damnificat per la desfeta de Múrcia, Edu Moya es reconeix una mica sorprès per la seva sortida de l'equip, «perquè fins llavors les coses no m'havien sortit malament».
No obstant això, ara la seva única fixació és «treballar al cent per cent per mirar de tenir la meva oportunitat contra el Màlaga». Per a aquest partit, l'extremeny demana també el susport de tota l'afició, que segons ell, «ha d'entendre que els més perjudicats per aquesta situació som nosaltres». Això fa que Edu Moya demani per damunt de tot «paciència» si les coses no surten bé, perquè «si no acusam l'ansietat, i amb un Estadi ple, a la fi les coses sortiran i serà el millor per a tots». Segons ell, ara mateix l'equip es troba en un «bon moment» i amb la confiança necesària després del triomf del passat diumenge a Zorrilla.
Ara que ja són vuit els conjunts plenament immersos en la lluita per evitar el descens a Segona, Edu Moya assegura que en aquesta situació «podrà més la fortalesa mental que la que es tengui a les cames», i creu que el Mallorca es troba «molt ben posicionat» per no veure's immers en les fatídiques dues places de descens que encara no tenen propietari.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.