Arriba el final i encara no hi ha res de decidit

Constància, Vilafranca i Eivissa es disputen la quarta posició de la classificació per intentar l'ascens

TW
0

S'han disputat trenta-cinc jornades, just en resten tres per al final, però res no hi ha encara de decidit. Tant a la zona capdavantera com a la zona per evitar el descens regna la igualtat. A la darrera jornada, el líder, Santa Eulària, fou clarament derrotat (2-0) a Maó en un pèssim partit del conjunt de les Pitiüses. Així i tot, la Penya manté els cinc punts d'avantatge sobre el Santanyí, que és segon, ja que els homes de Jaume Mut perderen (2-0) dins Es Molí Nou davant el Vilafranca en un partit vibrant.

El conjunt de Tolo Ramon totalitza ara 57 punts, els mateixos que el Constància i, malgrat que el golaveratge general és favorable als inquers, el particular somriu al Vilafranca. De moment, en tot cas, és l'equip de Jaume Bauzà qui ocupa la quarta posició -també compta amb 57 punts-, després que diumenge superàs amb facilitat (2-0) un decebedor Binissalem.

El gran perjudicat de la jornada fou sens dubte l'Eivissa, que no fou capaç de sumar els tres punts dins Can Misses. El conjunt pitiús just empatà (2-2) davant el Ferrioler de Joan Manel Darder, que no s'hi jugava res. A la zona baixa, l'Alcúdia va sumar un valuós punts dins el terreny de joc del Santa Ponça, ja descendit. El conjunt alcudienc totalitza ara trenta-sis punts i s'ha situat a només dos de la permanència.

L'Alaior tenia un partit extremadament difícil, ja que havia de visitar el terreny de joc de la UE Poblera, que necessitava punts per refermar la seva confiança. Els homes de Bartomeu Pons golejaren (3-0) els menorquins en un partit en el qual es mostraren molt superiors. L'Alaior, en tot cas, continua fora de la zona de descens.

El Cardassar va fer un bon matx davant l'Atlètic Balears, però fou derrotat (2-1). El conjunt de Sant Llorenç, extremadament necessitat de punts, s'avançà en el marcador, ja a la segona part Juanga i Contreras -des del punt de penal- capgiraren el reslutat. Així, el Cardassar continua a quatre punts de la permanència.

Una de les sorpreses de la jornada fou l'empat de l'Arenal dins Montuïri. El conjunt de Nico López es trobava en un excel·lent moment de forma, però l'onze de Toni Amor fins i tot va fer mèrits per guanyar. El conjunt arenaler no ha certificat encara de manera matemàtica la permanència, però el punt sumat és de gran importància.

Més enllà dels tres punts res no s'hi jugaven Sóller i Platges de Calvià a Can Maiol. El conjunt de Magaluf aconseguí un meritori triomf (1-2) i confirma la gran reacció protagonitzada des de l'arribada a la banqueta de Sion Llull.

Finalment, el Manacor es retrobà amb la victòria davant el Collera. El Manacor té ara quaranta-sis punts, mentre que el conjunt del Coll d'en Rabassa queda amb 44. Els homes de Sebastià Nadal no tingueren dificultats per derrotar el conformista onze de Crespí.