TW
0


Carolina Doménech va deixar de ser, oficialment des d'ahir vespre, presidenta del Comitè Balear d'Àrbitres després d'una tensa reunió extraordinària que durà més d'hora i mitja. Doménech continuarà exercint el seu càrrec al llarg d'aquesta setmana, durant la qual des de la Comissió Gestora, encapçalada per Miquel Bestard i que es troba al capdavant de la Federació Balear de Futbol, s'escollirà el seu successor.

Avui, Miquel Bestard té previst reunir-se amb diversos àrbitres per tal d'explicar-los la nova situació i escollir la persona que exercirà de president del Comitè Balear fins a les eleccions. Tot i que no hi ha res oficial, la figura de Riera Morro és la que parteix amb un major nombre d'opcions per ocupar el càrrec.

Cal recordar que la mateixa Comissió Gestora que ahir féu cessar Carolina Doménech com a presidenta del Comitè Balear d'Àrbitres és la que la nomenà per a aquest càrrec el dia 7 d'agost després que el seu pare, Pep Doménech, dimitís. La situació des de llavors, emperò, ha canviat i dilluns vespre li varen demanar que abandonàs el seu càrrec per la «possible influència» de son pare i «la manca d'il·lusió» per ser presidenta del Comitè Balear d'Àrbitres.

Dilluns, Carolina els entregà un escrit en el qual Pep Doménech presentava la seva dimissió en el càrrec d'assessor, per la qual cosa damunt dels papers es deslligava de qualsevol unió amb la seva filla.