El tècnic del Drac Inca, Xavi Sastre, avisà ahir que «el partit davant el Menorca és molt important i cal guanyar-lo com sigui, principalment perquè hem de vèncer en tots els partits de casa, no pel fet d'enfrontar-nos al nostre etern rival».
Sastre, que prepara fins al darrer detall el derbi balear, podrà disposar de tots els seus jugadors per a aquest partit, que qualificà de «vital» en l'objectiu dels inquers d'evitar la lligueta pel descens.
L'expectació augmenta a mesura que s'acosta l'hora del duel balear de la Lliga Espanyola de Bàsquet (LEB), que es disputarà diumenge a les 18.30 hores en el Palau d'Esports d'Inca. Nombroses autoritats -entre les quals es troben la presidenta del Consell Insular, Joana Barceló, la responsable d'Esports d'aquesta institució, Àngela Caules, i el conseller d'Esports de Maó, Antoni Ferrer- es desplaçaran des de Menorca per veure el partit.
Així mateix hi està prevista l'assistència de diferents representants del Govern balear i del president de la Federació Balear de Bàsquet, Jaume Estarellas. Malgrat que encara falten quatre dies per a la disputa del derbi, a Menorca ja s'han venut més de cent entrades per presenciar-lo, per la qual cosa s'espera un dels partits amb més ambient dels darrers anys, segons informà ahir un portaveu del club mallorquí.
El Menorca Bàsquet és segon a la LEB, a només un punt del líder, que és el Plasència, però s'enfrontarà a un Drac Inca imbatut en la seva pista durant la segona volta. La directiva del Drac Inca, vista l'expectació que ha despertat el matx, ha declarat que diumenge sigui el dia del club, així que per presenciar aquest partit no es repartiran invitacions i els socis hauran de passar per taquilla, on les entrades per als aficionats costaran deu euros i cinc per als abonats.
El partit que enfrontà ambdós conjunts en la primera volta acabà amb victòria dels menorquins per un ajustat 94-92 i serà recordat com un dels derbis més igualats i intensos dels últims anys.
El Drac Inca ocupa actualment la tretzena posició en la taula classificatòria amb 40 punts, tan sols dos més que el coer, Aracena. I és que la situació a la zona baixa és extremadament delicada, ja que només tres victòries separen els nou darrers classificats, la qual cosa implica que a partir d'ara les ensopegades es poden pagar molt cares i és vital mantenir una regularitat.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.