TW
0

El vicepresident del FC Barcelona Ferran Soriano assegurà ahir que el Barça cerca un «crack esportiu» la pròxima campanya, independentment que sigui o no mediàtic, i pel que fa a objectius concrets, confirmà la negativa de l'Arsenal a vendre el davanter Thierry Henry malgrat l'interès del Barça i que el també davanter francès David Trezeguet (Juventus de Torí) és un jugador «interessant».

Henry està ja descartat per la negativa del club anglès a traspassar el jugador, confirmà Soriano, qui assegurà «comprendre» la posició de l'Arsenal i, de fet, la va comparar amb la que adoptaria el Barça davant d'una oferta per al brasiler Ronaldinho. «A ningú no li escapa que Henry és un jugador que ens agrada molt, com agrada a molta gent, però sobretot li agrada a l'Arsenal» indicà.

«L'Arsenal ens ha dit de paraula, per escrit i per telèfon que no el volen vendre. És comprensible perquè és igual que si algun ve a per Ronaldinho i li deim que no el volem vendre», exposà Ferran Soriano, qui va afegir que tant el Barcelona com l'Arsenal «no són clubs venedors».

El directiu barcelonista, qui oferí ahir una conferència davant dels estudiants de la Facultat d'Econòmiques de la Universitat de Barcelona, va explicar que a l'hora de decidir els fitxatges per a la pròxima temporada prevaldran els aspectes purament esportius, per sobre d'altres que responguin més a interessos comercials.

«Volem fitxar un 'crack' esportiu i ja el farem mediàtic nosaltres. L'objectiu és guanyar, jugar bé i marcar gols i no posarem per davant l'objectiu comercial i mediàtic de l'objectiu esportiu perquè no tindria sentit. Si tens un equip mediàtic i no guanyes, no treus cap profit», indicà Soriano.

El vicepresident econòmic del Barcelona, d'altra banda, es referí també a la recerca d'un patrocinador per a la samarreta del primer equip de futbol, una qüestió que la directiva va sotmetre a l'aprovació de l'assemblea de socis compromissaris el passat estiu i sobre la qual encara no s'ha arribat a cap acord amb cap empresa.

Ferran Soriano va mantenir que el Barcelona no té pressa per lluir publicitat i que esperaran fins a trobar una oferta que respongui a les expectatives econòmiques fixades pel club, encara que no va descartar que l'equip pugui lluir la publicitat aquesta mateixa temporada si assoleix la final de la Copa de la UEFA.