Per la seva part, el Reial Mallorca de Luis Aragonés s'ha marcat com a principal objectiu demà, al St. James Park davant del Newcastle, sortir indemne del partit d'anada de la UEFA per resoldre a la tornada.
Per a això, el Mallorca intentarà marcar, almenys, un gol que li doni una certa tranquil·litat al partit que es disputarà el 25 de març a Palma, a l'espera de resoldre els seus problemes domèstics, molt apressants, ja que està a dos punts dels llocs de descens a la Lliga i en els pròxims dos compromisos es mesurarà al Deportivo i al València.
Aragonés ha avisat que el Newcastle de Bobby Robson és un equip de futbol directe, de molta pressió i que compta amb jugadors «sensacionals». Malgrat el fet que algunes veus han apuntat aquesta setmana que la Copa de la UEFA és, ara com ara, més un obstacle que un esperó per al Mallorca en la seva lluita per la permanència a la Lliga, Aragonés ha reiterat que el seu equip no renuncia a seguir a la competició europea, i per això ha convocat tots els jugadors disponibles.
No jugaran a Newcastle Bruggink i Poli, per lesió, ni tampoc Pereyra i Delibasic, que no van ser inscrits a la UEFA. Per la seva part, el Newcastle United de Bobby Robson afronta el seu partit contra el Reial Mallorca amb optimisme, encara que vigilarà de prop la seva línia defensiva per prosperar a la UEFA.
Com a novetats en els esquemes del veterà Robson, a la plantilla anglesa, que ocupa la quarta posició a la Lliga, tornarà el francès Olivier Bernard, després d'haver complert una sanció per suspensió. La línia defensiva de l'United ha rebut crítiques als últims partits i serà aquesta zona del camp la que Robson vigilarà amb major atenció per resoldre davant el club balear.
El planter anglès juga habitualment amb un clàssic 4-4-2 i compta amb el lideratge del veterà davanter Alan Shearer, que comparteix l'atac amb Bellamy. El veterà tècnic sí que espera tornar a alinear Darren Ambrose i manté l'esperança que l'extrem Bellamy pugui estar en plena forma per a la cita contra els mallorquins.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.