El Mallorca entrenà ahir horabaixa en el mateix escenari on es disputarà el partit.

TW
0


El Reial Mallorca afronta el partit d'anada de l'eliminatòria de setzens de final de la Copa de la UEFA contra l'Spartak de Moscou amb la intenció d'aconseguir un bon resultat al Lokomotiv Stadium, que permeti afrontar el partit de tornada a Son Moix amb les màximes garanties de continuar viu. Aquesta competició ha de servir per tornar la il·lusió a una afició mallorquinista que aquesta temporada ha tingut més disgusts que alegries amb la matinera eliminació de la Copa del Rei davant el Llevant i la irregular trajectòria a la Lliga, en la qual ocupa el quinzè lloc a només tres punts del descens.

L'equip de Luis Aragonés no ha viatjat fins a terres russes per fer turisme, però el tècnic madrileny prepara el matx pensant també en el transcendent partit de Lliga de diumenge davant l'Atlètic de Madrid, per la qual cosa reservarà alguns jugadors i presentarà un onze amb moltes novetats respecte al que jugà a El Sadar davant l'Osasuna. Nadal i Nené no viatjaren a Moscou per raons tècniques i per donar-los descans. Però tampoc formaren part de l'expedició mallorquina Pereyra i Delibasic, el primer per no haver estat inscrit en la competició, i el segon per la impossibilitat de jugar ja que ha intervingut en alguns partits de Lliga de Campions amb la camiseta del seu exequip, el Partizan.

Així, i tenint en compte les proves que féu en l'entrenament d'ahir sobre la gespa del Lokomotiv Stadium, Luis Aragonés podria presentar un onze titular amb Miki a la porteria; una defensa formada per Olaizola, Lussenhoff, Ramis i Poli; Nagore i Marcos jugaran de doble pivot en el centre del camp amb Finidi per banda dreta i experimentarà amb Campano per banda esquerra. Etoo i Correa seran la parella atacant. Queden a la banqueta: Leo Franco, Bruggink, Toni González, Cortés, Moya, Colsa i Pereira.