TW
0

X. CRUZ. Moscou.
Si una ciutat desprèn aroma d'escacs, aquesta és Moscou, aula de grans talents. Bressol d'extraordinaris jugadors associats a aquest esport, la capital de Rússia s'ha convertit en el millor escenari possible perquè Calvià obrís la seva persiana al món. Ahir, una delegació de l'Ajuntament de Calvià presentà en el prestigiós Torneig d'Aeroflot la 36a edició de l'Olímpiada, que tindrà lloc al municipi mallorquí del 14 al 31 d'octubre.

El director de la competició, Antoni Rami, es dirigí just abans de les partides als més de 700 participants del torneig i els convidà a desplaçar-se fins a Calvià per formar part activa de l'esdeveniment, participant-hi o bé simplement presenciant l'Olimpíada o alguna de les activitats del Calvià Chess Festival.

La delegació del comitè organitzador, formada per Antoni Rami, director de l'Olimpíada; Santiago Andreu, president de la Federació Balear d'Escacs, i Juan Waelder, director de comunicació de l'Ajuntament, varen aprofitar per distribuir uns 2.500 fullets promocionals de l'Olimpíada i editats expressament per a l'esdeveniment.