Els Grizzlies encadenaren la seva quarta victòria consecutiva davant dels Bulls per 98 a 105 en un partit en què Pau Gasol, aquesta vegada aliat amb l'encert anotador de James Posey, tornà a ser determinant.
Els deixebles de Hubie Brown, que porten vuit victòries en els darrers partits, controlaren l'enfrontament fins que acabà el tercer quart i amb 74-51 al seu favor a l'electrònic els Bulls iniciaren la remuntada.
La franquícia de Chicago obtingué un parcial de 21-2 amb el qual aconseguiren reduir els avantatges al final del tercer quart a quatre punts (76-72). Tanmateix, en el darrer quart, els de Memphis en feren 15 de 18 llançaments de tirs lliures i Gasol va aconseguir diverses cistelles determinants per adjudicar-se el triomf.
L'aler pivot català va finalitzar el partit amb 23 punts, nou rebots i tres assistències. Per la seva banda, James Posey va ser el màxim anotador del partit amb 27 punts i el jugador dels Bulls Hinrich va aconseguir, amb 25, la seva xifra més alta de la temporada.
El jugador espanyol va assegurar en acabar el partit que el seu equip aspira a cotes més altes. «Volem mirar més lluny, una mica més lluny. Volem aconseguir tots els triomfs que puguem. No volem fixar-nos cap rècord ni res de semblant. Simplement volam aconseguir tantes victòries com puguem, partit rere partit. Afortunadament, amb vista al final de la temporada anam pel bon camí per arribar a alguna banda», va afirmar.
D'altra banda els Mavericks de Dallas aconseguiren el seu quart triomf consecutiu a casa, imposant-se als Rockets de Houston (97-88) en un partit en què el jugador alemany Dirk Nowitzki va ser determinant per a la victòria dels seus.
El germànic va aconseguir 25 punts i 12 rebots, mentre que els seus companys Antoine Walker, amb 17 i 10, i el base Michael Finley amb denou punts anotats, resultaren decisius per al conjunt de Texas, que va aconseguir d'aquesta manera el seu tercer triomf consecutiu i sisè de seguit davant dels seus rivals estatals.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.