Guillermo Pereyra tanca la plantilla del Reial Mallorca

El club ha pagat dos milions d'euros pel jugador

TW
0


Guillermo Pereyra té previst arribar a primera hora d'avui dematí a Mallorca per tal d'estampar la seva firma al damunt del contracte que l'unirà a l'entitat vermellenca pel que resta d'any i per quatre temporades. Amb el seu traspàs -xifrat segons diverses fonts en dos milions d'euros-, l'equip vermellenc tanca definitivament la seva plantilla de cara a afrontar aquesta segona volta.

Després que el fitxatge de l'italoargentí estigués a punt de frustrar-se en diverses ocasions per desavinences econòmiques, a darrera hora de divendres es produí un gir radical i Mallorca i River Plate concretaren el traspàs del jugador a canvi de dos milions d'euros. Tot i que encara no és oficial, en un principi el club vermellenc s'hauria quedat amb el 80 per cent de la fitxa del jugador.

El futbolista emprengué el viatge cap a Espanya el mateix divendres vespre, per la qual cosa tot apunta que arribarà a temps per veure des de la grada de Son Moix el partit que enfrontarà el seu nou equip amb l'Athletic de Bilbao.

Nascut a Rio Cuarto (Córdoba) el mes de febrer de fa 24 anys, Guillermo Pereyra podria convertir-se en el distribuïdor de joc que tant necessita el Reial Mallorca al mig del camp. El migcampista argentí ha destacat especialment per la seva gran visió de joc des del seu primer any amb el River Plate (1998/99), en el qual ja marcà un gol i des de llavors s'ha convertit en una peça important del conjunt argentí. En aquest sentit, cal recordar que un dels principals entrebancs per al seu traspàs a Mallorca fou la negativa de la directiva del River de donar el vistiplau al seu traspàs si el jugador no renovava prèviament el seu contracte.

Un altre dels principals hàndicaps que s'ha trobat el Mallorca a l'hora de poder comptar amb el futbolista just obrir-se el mercat d'hivern, tal com era la seva intenció, ha estat la voluntat del Wolfsburg de contractar Pereyra. El conjunt alemany féu una oferta sensiblement millor al migcampista argentí en un principi i estigué a punt de frustrar totalment el traspàs al Mallorca.