TW
0

AREA 11. Andorra.
Malgrat que el marcador final pugui induir a pensar el contrari, Son Amar i Andorra disputaren ahir un matx molt igualat. Ambdós equips demostraren que la situació d'igualtat en què es troben a la taula classificatòria no és gratuïta i oferiren al públic un partit emocionant i vibrant fins a l'últim minut. En l'enfrontament qualsevol dels dos equips pogué endur-se la victòria final. Emperò, les errades pròpies del conjunt mallorquí impediren que el Son Amar aconseguís el triomf. I és que els balears, molt solvents durant tot el matx, no saberen resoldre els finals de set, a pesar d'arribar-hi a tots amb avantatge en el marcador.

Amb aquesta derrota, l'Andorra Traxdata ja suma sis victòries i iguala el Son Amar que, malgrat tot, continua superant l'equip del Principat en la classificació gràcies al 'set average'. Les coses començaren bé per a l'equip mallorquí, que en només vint-i-dos minuts aconseguí adjudicar-se el primer set.

Emperò l'Andorra afrontà la segona mànega amb aires renovats i, tal vegada gràcies a un excés de confiança del Son Amar, igualà el partit amb un ajustat 28-26. El tercer set seria calcat al segon i amb el mateix desenllaç. Els mallorquins tornaren a desaprofitar un avantatge de tres punts i acabaren cedint el set a l'Andorra, que tampoc no perdonà en el quart i definitiu.