Finidi ha vist complert el seu somni i tornarà a vestir la camiseta del Reial Mallorca.

TW
0


George Finidi començarà avui de forma oficial el seu segon cicle com a jugador del Reial Mallorca. El migcampista nigerià va passar ahir després de l'entrenament matinal per les oficines de Son Moix, i avui mateix ho tornarà a fer per signar el contracte que el lliga al conjunt vermellenc fins que acabi la present temporada. De fet, el futbolista africà podria debutar amb la camiseta del Mallorca demà passat, en el partit que enfrontarà a Son Moix el conjunt de Luis Aragonés davant el Celta, i per el qual torna a ser baixa Alejandro Campano.

Tot i que la setmana passada el tècnic mallorquinista reconeixia que Finidi no es trobava encara en condicions de jugar un partit, les urgències de l'entrenador madrileny el podrien fer situar un futbolista que ahir mostrava la seva gran alegria en acabar la sessió preparatòria del matí. «Estic content de poder incorporar-me a l'equip, perquè han estat unes setmanes molt difícils, de molt de treball, i que afortunadament han tingut la seva recompensa», va dir un George Finidi que ja va deixar un bon sabor de boca en la seva anterior etapa com a jugador mallorquinista.

El nigerià afirmà ahir que estava «desitjant» poder disputar un partit oficial, tot i que deixà en mans de Luis Aragonés la decisió de si ha de ser el partit contra el Celta el del seu debut com a jugador vermellenc. «Jugar o no dissabte no depèn de mi, és una decisió de l'entrenador, però jo em trob bé i amb moltes ganes de sortir en l'onze», assegurà el migcampista nigerià.

El més perjudicat per la incorporació de Finidi ha estat Jovan Stankovic, que haurà de cercar un altre equip on acabar la temporada. També se li tanquen les portes a Raúl Martín, el jove canterà en qui havia confiat darrerament Luis Aragonés com a recanvi de Campano i que ara haurà de conformar-se a veure el partit, al menys d'inici, des de la banqueta, mentre es recupera el migcampista andalús, que té encara per a tres setmanes.

En qualsevol cas, és molt possible que no sigui aquesta l'única incorporació del Mallorca en el mercat d'hivern, i en les pròximes hores es podria concretar el fitxatge del migcampista del River Plate, Guillermo Pereyra. Mentre, Martín Ligüera salva un primer «match-ball» però, tot i això, el seu futur podria ser fora del club illenc si les negociacions de la secretaria tècnica fructifiquen i un altre futbolista estranger arriba a l'Illa per reforçar un equip que du tres derrotes consecutives en Lliga.