TW
0

DRAC INCA78
SARAGOSSA94

DRAC INCA: Tuky Bulfoni (13), Johnson (7), Ezugwu (14), Ibarra (9), Young (11) -cinc inicial-, Alzamora (6), Rodríguez (16) i Bustamante (2).

14/21 tirs lliures, 26/51 llançaments de dos punts, 4/16 de tres, 28 rebots (10 ofensius) i 22 faltes personals. Eliminat: Young (min. 39).

CAI SARAGOSSA: Hill (18), Ciorciari (6), Mesa (10), Sabaté (15), Lescano (15) -cinc inicial-, Ereña (1), Abian (2), San Miguel (2), Ferrer (13) i González (12).

18/22 tirs lliures, 29/40 llançaments de dos punts, 6/17 de tres, 31 rebots (4 ofensius) i 20 faltes personals. Sense eliminats.

MARCADOR (cada cinc minuts): 11-11, 20-21 (primer quart), 25-28, 37-43 (mitja part), 46-53, 55-69 (tercer quart), 65-79 i 78-94 (final).

ÀRBITRES: El lleonès Palenzuela i el valencià Zafra. Encertada actuació.

INCIDÈNCIES: Més de mitja entrada, uns 2.000 espectadors. A la llotja entre altres, Dolça Mulet, Pepote Ballester i Pere Rotger.

El CAi Saragossa d'Albert Julbe va mostrar molt bé les mancances dels homes de Xavi Sastre. Els locals no pogueren aprofitar les absències de tres jugadors importants del conjunt visitant. L'internacional Fran Murcia, Benito Doblado i el nord-americà Lester Earl, que no retornà a temps dels Estats Units per disputar el matx.

Els jugadors del Drac Inca només aguantaren el primer quart. Després espitjaren els visitants i es passejaren amb tota comoditat entre els locals, que tornaren a demostrar que la seva defensa ofereix molts de forats i l'atac compta amb poques jugades d'equip, tot depèn de les actuacions individuals.

En el segon quart aconsequí el CAI, en el qual destacaren els jugadors nacionals Francesc Sabaté i Lescano, junt amb el nord-americà Otis J. Hill., una renda de 10 punts 25-35. Però un gran reacció local, amb un parcial de 8-0 (33-35), possibilità deixar el marcador obert.

Però després del descans s'enfonsà el joc dels homes de Xavi Sastre i la diferència augmentà fins a 20 punts (69-89). L'Inca continua dins la zona de perill i el proper diumenge està obligat a derrotar en el Palau d'Esports el Melilla. Dels jugadors locals, només Jesse Young i el recuperat Sergio Rodríguez jugaren al nivell esperat.

El Drac necessita urgentment un canvi, tant en els esquemes defensius com en els ofensius, sobretot en aquests darrers. Cada partit es converteix, com en la temporada anterior, en una final.