Abonats a la llei del mínim esforç

El Reial Madrid guanya el Múrcia per un sol gol en un pèssim partit

TW
0

El Reial Madrid va jugar un pèssim partit davant el Múrcia, un conjunt que va merèixer molt més que la derrota i que va ser molt a prop de treure profit de la seva visita al Santiago Bernabéu. Tanmateix, al final un gol de Raúl González va servir perquè els blancs acabin la primera volta amb ple de victòries com a locals.

L'inici del 2004 per al conjunt de Carlos Queiroz fou un nou capítol del que està passant aquesta temporada. Guanya, però amb angúnies. El seu rival, teòricament molt inferior, treballa per puntuar, però acaba perdent de manera injusta.

El quadre de Joaquín Peiró, pressionat per la necessitat dels punts, va donar la cara, demostrà el seu bon ús de la pilota i arribà amb ambició a l'àrea d'Iker Casillas, però va demostrar una innocència alarmant, fet que se sol pagar molt car en el passeig de la Castellana.

David Karanka, germà del defensa de l'Athletic, tingué a les seves botes ficar la por al seu rival, però ni ell ni els seus companys que tingueren la seva oportunitat varen saber com fer mal al porter madridista. Els homes de Queiroz varen jugar molt «sobrats», i més en veure el ràpid gol de Raúl González, que continua batent rècords en la lliga espanyola després del gol d'ahir. Raúl González Blanco es converteix, amb Hugo Sánchez, en el tercer màxim golejador en la història de la Lliga espanyola.