El defensa manacorí, Miquel Àngel Nadal, que diumenge conformarà amb Fernando Niño la parella de centrals del Reial Mallorca davant el Futbol Club Barcelona, qualificà el matx de «complicat» en disputar-lo «dos equips necessitats de punts».
Nadal no es refia del seu exequip i, malgrat reconèixer que travessa una delicada situació, allunyat deu punts del líder València, afirmà que «al Barça no se'l pot donar per mort. És un equip que sempre surt a guanyar, encara que a vegades també els pesa la responsabilitat. Ara no estan en el seu millor moment, però encara queda molta temporada».
Conscient de la delicada situació del Mallorca -actualment ocupa llocs de descens- i de la importància dels tres propers compromisos a la Lliga -Barcelona, Deportivo i València-, el manacorí apuntà que «jugant a Son Moix hem de deixar escapar la menor quantitat de punts possible i si volem començar a sortir de l'actual etapa d'inestabilitat esportiva, el millor que podem fer és guanyar diumenge.
Som conscients de l'importància dels punts i estam molt mentalitzats per fer un gran partit davant el Barça». Nadal encara recorda el nefast enfrontament de la temporada passada en què un Barça amb Van Gaal a la corda fluixa golejà el conjunt mallorquinista (0-4), que acabà amb nou jugadors per les expulsions d'Àlvaro Novo i Etoo, però assegurà que «cada partit és diferent, i més si jugam onze contra onze».
Malgrat tot, el central vermellenc reconegué que l'equip que entrena Frank Rijkaard arriba en un millor moment que el que visità Son Moix amb Van Gaal al capdavant. En una mostra de sinceritat, Nadal afirmà que «enguany toca patir», però matisà que «en el futbol sempre hi ha patiment, ja que sempre hi ha objectius per complir». Finalment, el defensa no donar a conèixer si Luis Aragonés té pensat utilitzar una estratègia concreta davant el Barça o si es durà a terme algun marcatge sobre alguna estrella blaugrana en concret.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.