Amb aquest resultat, Sainz torna a demostrar que està sent el pilot més regular, ja que tot i que només ha guanyat una prova, la de Turquia, va acabar entre els sis primers a totes les altres, amb excepció de dues.
El madrileny va retallar els punts necessaris encara que es va veure afavorit per la pluja, que va fer perdre el seu company d'equip Sebastien Loeb gairebé deu minuts.
Després d'aquesta prova, Carlos Sainz lidera la classificació mundial amb 61 punts, tres més que Loeb i més que el britànic Richard Burns (Peugeot), anterior líder del campionat. El lideratge de Sainz arriba a més en el millor moment de la temporada, quan només s'han de disputar dues proves més; el ral·li de Catalunya, que es realitza el proper cap de setmana, i el de Gran Bretanya, que tancarà el calendari entre el 7 i el 9 de novembre.
L'experiència fou un factor clau per Sainz, que va arriscar canviant els pneumàtics per uns altres per a superfície seca a manca de dos trams.
Burns està veient com li fuig el que podria ser el seu segon títol després de l'aconseguit fa dues temporades, en acabar el ral·li de Còrsega en vuitena posició. Per altra banda, Loeb, que és el millor especialista en asfalt, va vèncer a les quatre últimes especials i finalment acabà situat a la tretzena posició.
El madrileny Carlos Sainz, de 41 anys, no era líder del mundial des del Ral·li italià de San Remo de l'any 1998. En aquella ocasió, guanyà el finlandès Tommi Makinen, però Carlos Sainz es va situar com a líder del campionat amb cinquanta punts, dos més que el propi Makinen.
Aquesta vegada, l'espanyol no va voler deixar fugir els dos punts que separen el tercer del segon lloc i afrontarà la penúltima cita, el Ral·li de Catalunya d'aquest cap de setmana, com a primer classificat.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.