No obstant això, el tècnic confia en la capacitat i en la predisposició dels seus homes per superar un Apoel que arriba disposat a protagonitzar la sopresa. En aquest sentit, Aragonés assegurà ahir que «ja hem fet allò més difícil, que era guanyar allà, i ara amb la porteria a zero ja ens classificam. Hem d'insistir en aquest punt de no encaixar cap gol, però crec que serà difícil que renunciem a l'atac perquè jo no sé jugar un partit sense anar a porteria. De tota manera, crec que estam preparats per passar l'eliminatòria».
Segons el «Padrí», s'ha de posar una atenció especial en les jugades de pilota aturada, una faceta que els xipriotes dominen a la perfecció i en la qual intentaran sorprendre la defensa local. Una fórmula per evitar-ho és «no tenir excés de confiança pel fet de partir com a favorits», remarcà Aragonés, per afegir que «sempre faig tot allò possible perquè els meus jugadors no es relaxin, però no sempre és fàcil».
Els jugadors feren ahir el seu darrer entrenament a porta tancada i cap a les set i mitja del capvespre es concentraren per al partit d'avui. Pel matí, abans de partir cap a Son Moix, emperò, Aragonés encara els té reservada una sessió de vídeo per acabar d'analitzar els detalls del joc xipriota.
Abans de donar per acabada la roda de premsa, Luis tornà a insistir a demanar al públic el màxim suport per al partit d'avui al·legant que «no és que els hagi vists baixos de moral, sí bé és cert en tot cas que hi ha al·lots joves que necessiten suport; però sí que crec que els jugadors sempre necessiten el caliu de la gent i que els perdonin segons què».
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.