El virtual guanyador de la Vuelta 03, Roberto Heras, es mostrà content, sorprès i més que satisfet per la seva actuació en l'etapa d'ahir: «No m'ho esperava, de veritat, i estic emocionat i content. M'ha costat molt guanyar la Vuelta i tot l'equip ho ha fet dia a dia. L'etapa era difícil perquè si en les pujades no et controles, després no descanses i no reparteixes les forces».
El ciclista de l'US Postal va reconèixer que no esperava la seva remuntada, encara que la dolenta actuació ahir d'Isidro Nozal també facilitàs el seu triomf: «No pensava fer el temps que he marcat i m'he sorprès a mi mateix. M'he trobat des del començament molt bé i he fet la volta a la truita. M'agrada la Vuelta».
Per la seva part, Isidro Nozal, el gran derrotat de la crono de Voltors, no pogué amagar la seva decepció però es mostrà orgullós de ser segon en el seu debut en una ronda de tres setmanes: «El que he fet ha estat un triomf per a mi perqué mai podia imaginar que arribaria fins el dia abans de la jornada final com a líder. És clar que estic decebut perqué fa mal perdre així la Vuelta però cal felicitar Roberto perquè ha realitzat una pujada increïble». El cantàbric explicà així la seva dolenta actuació d'ahir: «No hem de fer més voltes al cap. Els vint dies de ronda m'han passat factura en les darreres dues etapes i no he pogut lluitar més».
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.