El Grupotel.com Muro juga avui capvespre a casa de l'Hospitalet

Els murers intentaran recuperar els punts perduts contra l'Osca

TW
0

El Grupotel.com Muro intentarà recuperar avui capvespre, a partir de les 18.15 hores, en el Complex Esportiu l'Hospitalet Nord, els punts perduts en la jornada inaugural contra Peñas Cai Osca. Els àrbitres prevists són els catalans Posse i Parra Moreno.

En la primera jornada, el conjunt barceloní derrotà a domicili el conjunt aragonès Cosehisa Monzón per un ajustat 78-81. L'equip entrenat per Rafael Loyola començà amb el següent cinc inicial: Núñez, de base, Carlos Larraz i Àlex Formentó, d'alers, amb el pivots Bernat Luque i Marc Joan. Després, entraren en joc els bases Lluís Curto i Cristian Oliva, l'aler Marc Forcada i el pivot Lluís Fernández.

El tècnic de l'Hospitalet realitzà molts de canvis i Carlos Larraz va ser l'únic que jugà més de mitja hora. Àlex Formentó va ser el màxim anotador del cinc barceloní, junt amb Carlos Larrazo, ambdòs amb 19 punts. Cal ressaltar també Lluís Fernández amb 9 rebots. El partit resultà molt igualat i els visitants defensaren el petit avantatge d'un punt, després d'acabar el tercer quart amb 52-53.

Els homes d'Armando Otero s'enfonsaren en el seu primer partit de la Lliga contra el Peñas Cai Osca en la segona part i possibilitaren als aragonesos sumar els primers punts sense dificultats. El nou jugador del Grupotel.com, el francès Dave Darase, que debutà contra l'equip aragonès, després d'arribar dos dies abans a Mallorca, ha tingut més temps d'ajustar-se als sistemes de joc del cinc murer i fer oblidar el lesionat Urit Kelly.

L'Hospitalet és un equip amb molts d'anys d'experiència en la Lliga EBA i abans en la Segona Divisió catalana i balear. I els murers trobaren resistència per retornar a Mallorca amb els dos punts. El cinc murer ha canviat gairebé tota la banqueta i Armando Otero necessita temps per aconseguir-ne una altra de compacta. Joan Riera, Xavi Pampín i Toni Canyelles són joves jugadors mallorquins, que jugaven a fora de l'Illa, amb bones opcions d'arribar lluny en el món del bàsquet.