L'alemany Jan Ulrich podria ser el cap de files del futur equip Illes Balears

TW
0

JAUME MORA.Palma.
Jan Ulrich és l'home assenyalat per ser el cap de files del grup esportiu Illes Balears. Segons ha pogut saber Diari de Balears, el mànager general del qual encara és iBanesto.com, José Miguel Echávarri, s'ha dirigit ja al corredor alemany per plantejar-li la proposta, que passa perquè el corredor, actualment a les files de Bianchi, arribi al nou equip, acompanyat d'un altre home de la seva confiança.

De fet, la firma italiana podria jugar un paper important en aquesta operació d'aterratge de les Illes Balears en el gran grup internacional, tota vegada que els directius de Bianchi, que agafaren l'estructura esportiva de Team Coast, no estan massa interessats a continuar amb el seu patrocini, almenys en primera línia, de cara a la propera temporada. Això podria fer que l'equip patrocinat pel Govern de les Illes Balears es digués Illes Balears-Bianchi, en què la marca de bicicletes jugaria un paper secundari.

De moment no es tracta més que de primeres preses de contacte entre totes les parts, ja que la temporada encara no ha acabat. Però tots els equips comencen ja a planificar el que serà l'any 2004, no només a nivell esportiu, sinò també de patrocini.

Des del Govern, es considera que el fitxatge de Jan Ulrich per l'equip en germinació seria una bona jugada no només des d'un punt de vista esportiu, sinó també d'imatge. El guanyador del Tour en una edició és molt seguit pels aficionats del seu país, i la seva inclusió en l'equip Illes Balears multiplicaria, en opinió dels tècnics de l'Executiu balear, la repercussió en el país teutó.

En qualsevol cas, s'haurà de continuar fent feina en aquest sentit, i en els propers dies es confia intensificar les negociacions perquè tot arribi a bon port i les Illes puguin comptar novament amb un equip d'elit rodant per les carreteres, i amb ciclistes mallorquins.