Els doblers aniran a la Societat Anònima
La Fundació comprarà els títols de copropietat del Lluís Sitjar, en mans del Mallorca
Palma23/09/03 0:00
Mateu Alemany anuncià ahir que la Fundació Reial Mallorca adquirirà el patrimoni immobiliari de la Societat Anònima Esportiva amb l'aportació dels hotelers. Aquesta és la fórmula escollida per traspassar els doblers de la Fundació al club de futbol. En tot cas, i com que l'aportació dels hotelers és només de 3,3 milions d'euros, sembla clar que la Fundació adquirirà els títols de copropietat de l'estadi Lluís Sitjar, ja que el cost de la ciutat esportiva de Son Bibiloni supera àmpliament aquesta quantitat.
També a Illes Balears
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Ja es pot comprar la camiseta de les seleccions de futbol de les Illes Balears
- El PSIB calcula que amb el decret turístic del PP-Vox «27.000 habitatges de lloguer vacacional ja no es revertiran per a residents»
- La ‘germana’ sahrauí de Galmés
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.