TW
0

CARLOS ROMÀN.Palma.
El Son Amar Palma emergeix a la Superlliga demostrant que té molt per dir en aquest campionat. En la seva primera aparició damunt el terreny de Son Moix, l'equip d'Ernesto Rodríguez evidencià un gran potencial i es llevà de damunt un voluntariós Universidad de Granada que poc va poder fer per suavitzar el copeig dels illencs. Els mallorquins, que aspiren a agafar el relleu del poder establert en el voleibol estatal, varen presumir de plantilla i inicien de manera immillorable una aventura que es presenta apassionant 3-0).

Encara que el debut oficial de l'ambiciós projecte de Damià Seguí no va generar l'expectació desitjada, els que s'acostaren fins el Palau d'Esports de Son Moix a seguir les evolucions del quadre illenc pogueren comprovar que enguany s'ho passaran d'allò més bé amb el joc letal i explosiu dels locals, que disposen d'una àmplia gamma de recursos per fer més grans les seves aspiracions.

Tot i això, els illencs no ho tingueren gens fàcil en el primer set. L'Universidad va afrontar el partit sense cap complex i oferí molta resistència. El set transcorria entre avantatges mínims i, encara que Falasca assumia el comandament, el Son Amar no aconseguia distanciar-se. Però quan ho va fer, el rival no va poder reaccionar.

El president del Son Amar, Damià Seguí, anuncià en acabar el partit que Palma acollirà la propera edició de la Copa del Rei de voleibol.