TW
0

BARCELONA 74
RE COLONIA 54
FC BARCELONA (30+44): Ilievski (17), Fucka (5), Bravo (12), Bodiroga (6), Anderson Varejao (17) -cinc inicial-, Nacho -Rodríguez (7), Marc Gasol (2), Víctor Sada (4) o Van der Hare (4).
25/31 tirs lliures, 17/37 llançaments de dos punts, 5/8 de tres, 29 rebots (5 ofensius), 23 faltes personals comeses. Eliminats: Bravo i Van der Hare.
RHEIN ENERGIE COLONIA (22+32): Terrence Rencher (17), Lütcke, Harrison (13), Jovanovic (8), Papic (9) -cinc inicial-, Milovic (2), Strasser (2), Willoughby (3) i Samodol.
13/22 tirs liures, 16/32 llançaments de dos punts, 3/17 de tres, 20 rebots (4 ofensius), 25 faltes personals comeses. Eliminats: Lütke i Willoughby.
MARCADOR (cada cinc minuts): 6'4, 16-13 (primer quart), 20-16, 30-22 (descans), 38-31, 51-37 (tercer quart), 66-41 i 74-54 (final).
ÀRBITRES: Martín Beltran, Guirao i Perea, els tres de la Lliga ACB. Sense complicacions.
INCIDÈNCIES: La batlessa de Palma, Catalina Cirer, acompanyada de Pepote Ballester, Rafel Duran i el president de la Federació Autonòmica de Bàsquet, Jaume Estarellas, entregaren els trofeus del XXXVIII Trofeu Ciutat de Palma als capitans dels dos equips. Mitja entrada en el Palau d'Esports de Son Moix.

Després de perdre dues finals consecutives contra l'Estudiantes madrileny i el Pamesa valencià, s'assegurà el FC Barcelona el Trofeu Ciutat de Palma. El conjunt català dominà des del principi el partit però va ser en la segona part quan els principatins marcaren diferències en el marcador, que arribaren a una màxima distància de 25 punts (63-38) per vèncer, finalment, per 74 a 54.

El brasiler Anderson Varejao es convertí en l'heroi d'aquesta final, en què anotà 17 punts i agafà deu rebots. Ell marcà la diferència després del descans. Dues de les estrelles dels dos conjunts no arribaren a entrar en joc. Els blaugrana Roberto Dueñas es lesionà ahir durant els entrenaments i els responsables varen decidir donar-li descans. Per la seva part, el director de joc del Rhein Energie, el serbi Sasa Obradovic, ja es va perdre l'europeu de Suècia per lesió i encara no està en condicions d'entrenar al cent per cent. La seva absència es notà, ja que el nord-americà Terrence Rencher no està en condicions de fer el treball del jugador balcànic.

La superioritat blaugrana va permetre a Pesic donar molts minuts de descans a la seva estrella Dejan Bodiroga, el qual encara no està al cent per cent tot i que aprofità els minuts de què va disposar. Dels jugadors del segon equip cal destacar l'holandès de dos metres vint centímetres Remon Van Der Hare, però s'esperava més del jove Marc Gasol.